تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهره برداری از دو کارخانه تولید کنسانتره آهن در کردستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان کردستان، محمد دره وزمی گفت: درجریان تصمیمات قاطع دولت تدبیر وامید درکردستان برای جلوگیری از خام فروشی و نیز فرآوری مواد معدنی با هدف تولید، اشتغال و ازرش افزوده بیشتر دراستان، کارخانه تولید کنسانتره آهن سراب بیجار کردستان آماده بهره برداری شد و قرار است در سفر رییس جمهور به کردستان و در روزهای آتی آغاز به کارکند.

وی ظرفیت اسمی این کارخانه را ۳۰۰ هزارتن کنسانتره آهن درسال ذکر کردو اظهارداشت: با آغاز به کاراین کارخانه، در نخستین روزهای سال ۹۶  زمینه اشتغال ۹۳  نفر از شهروندان منطقه فراهم می شود.

وی ادامه داد:این کارخانه درمحل معدن، درسراب بیجار و در ۲۰ هزار متر مربع احداث شده و برای احداث آن ۲۲۰  میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان از افتتاح کارخانه تولید کنسانتره آهن صبا نور هم در سفر رییس جمهور به استان خبرداد و بیان کرد:ظرفیت اسمی این کارخانه ۶۷۵ هزارتن کنسانتره آهن درسال است که با آغاز به کاراین کارخانه در نخستین روزهای سال ۹۶  زمینه اشتغال ۹۰  نفر از شهروندان منطقه فراهم می شود.

دره وزمی عنوان کرد: این کارخانه درمحل معدن، درشهرک بیجار و در ۱۵۰ هزار متر مربع احداث شده و برای احداث آن ۵۸۱ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

گفتنی است، پیش بینی شده درسفر دکتر روحانی به کردستان پنج پروژه بزرگ اقتصادی به ارزش ۲ هزار و ۱۲۸ میلیارد تومان به طور همزمان افتتاح و برای یک هزار ۸۸۴ نفر درکردستان بصورت مستقیم شغل ایجاد شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهره برداری از دو کارخانه تولید کنسانتره آهن در کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..