تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ممنوعیت حمل دستگاه های الکترونیکی بزرگ در پروازهای بریتانیا

ممنوعیت حمل دستگاه های الکترونیکی بزرگ در پروازهای بریتانیا

روز گذشته در خبرها خواندیم که بر اساس قانون جدیدی که در آمریکا به اجرا گذاشته شده، سفر به برخی مناطق جهان از این پس پیچیده تر می شود. برخی شرکت های هواپیمایی خاورمیانه از جمله شرکت های سعودی و اردنی گفته اند آمریکا از آن ها درخواست کرده تا به مدت 96 ساعت از سوار کردن مسافرینی که دارای دستگاه های الکترونیکی هستند خودداری کنند. اکنون این تصمیم توسط دولت بریتانیا هم قرار است اجرا شود. در ادامه این خبر با تک شات همراه باشید.

امروز اعلام شده که پروازهای بریتانیا قرار است حمل دستگاه های الکترونیکی بزرگ تر همچون لپ تاپ در هواپیما را ممنوع کنند. البته لازم به ذکر است که این قانون تنها برای پروازهای صورت گرفته از ترکیه، لبنان، اردن، مصر، تونس، و عربستان سعودی لحاظ خواهد شد. هنوز هیچ دلیل خاصی برای تنظیم این قانون از سوی مقامات بریتانیایی اعلام نشده است، اما دولت آمریکا درباره تصمیم روز گذشته خود گفته که دلیل آن، امکان جاسازی بمب در دستگاه های الکترونیکی بزرگ است.

قانون ممنوعیت حمل دستگاه های الکترونیکی بزرگ در پروازهای بریتانیا، در واقع به مسافرین اجازه نخواهد داد تا دستگاه های الکترنیکی با طول بیش از 16 سانتی متر و عرض 9.3 سانتی متر یا عمق 1.5 سانتی متر را با خود حمل کنند. بنابراین نگرانی خاصی برای حمل گوشی های هوشمند معمولی وجود ندارد، اما هر دستگاهی مانند تبلت یا لپ تاپ که ابعادی بزرگ تر داشته باشد با ممانعت مواجه خواهد شد و مسافر باید آن را فراموش کند. البته کنسول های بازی و کتاب خوان های الکترونیکی هم شامل این قانون می شوند و حمل آن ها ممنوع خواهد بود.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ممنوعیت حمل دستگاه های الکترونیکی بزرگ در پروازهای بریتانیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..