تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس جمهور : گازرسانی به بیش از100 شهر و 9 هزار روستا یک کار بزرگ است

رئیس جمهور : گازرسانی به بیش از100 شهر و 9 هزار روستا یک کار بزرگ است

استان‌ها > خراسان جنوبی - رئیس جمهور با اشاره به اینکه یک بسیج بزرگ برای گازرسانی به روستاها و شهرهای ایران انجام شده است، گفت: گازرسانی به ١٠٨ شهر و ٩ هزار روستا در دولت تدبیر و امید کار بزرگی بوده است.

حجت الاسلام حسن روحانی در مراسم افتتاح خط انتقال گاز به ٣۵ روستای خراسان جنوبی و آغاز عملیات گاز رسانی به نهبندان و دیهوک و ۵۵روستای خراسان جنوبی به صورت ویدئو کنفرانس اظهار داشت: از سال ٩٢ تاکنون در دولت تدبیر و امید ٩ هزار روستا گازرسانی شده اند.
وی با بیان اینکه برای اجرای پروژه های گازرسانی از بودجه عمومی استفاده نشده است، یادآور شد: برای اجرای این پروژه‌ها از محل صرفه جویی فرآورده‌های نفتی استفاده شده است.
رئیس جمهور با اشاره به اینکه یک بسیج بزرگ برای گازرسانی به روستاها و شهرهای ایران انجام شده است، افزود: گازرسانی به ١٠٨ شهر و ٩ هزار روستا در دولت تدبیر و امید کار بزرگی است.
روحانی ادامه داد: باید از نعمت گاز استفاده صحیح صورت گیرد و در مصرف آن صرفه‌جویی شود.
وی افزود: زمستان امسال با توجه به شرایط سخت زمستان قطعی گاز نداشته‌ایم.
رئیس جمهور خاطرنشان کرد: امید است در سال‌های آینده شرایط بهتری از نظر تولید، پخش گاز در سراسر کشور و صادرات گاز داشته باشیم.

۴۶



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس جمهور : گازرسانی به بیش از100 شهر و 9 هزار روستا یک کار بزرگ است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..