تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقبال مسافران نوروزی از نمایشگاه هوایی در پایگاه وحدتی دزفول

به گزارش ایرنا این نمایشگاه که از 30 اسفند ماه برپا شده مورد استقبال گسترده مسافران نوروزی و کاروان های راهیان نور از سراسر کشور قرار گرفته است.
همزمان با برپایی این نمایشگاه تیزپروازان نیروی هوایی ارتش با 2 فروند جنگنده اف 5 در پایگاه وحدتی دزفول به انجام نمایش هوایی در ارتفاع پست پرداختند.
این نمایش هوایی که با حضور امیر سرتیپ دوم خلبان سیدحمید رضا آشنا فرمانده پایگاه وحدتی و جمعی از پیشکسوتان نیروی هوایی ارتش انجام شد مورد استقبال خانواده ها، جوانان و نوجوانان قرار گرفت.
همزمان با این نمایش هوایی، امیر سرتیپ دوم خلبان سیاوش مشیری از پیشکسوتان نیروی هوایی ارتش و از راویان هشت سال دفاع مقدس به بیان خاطراتی از دفاع مقدس و نقش نهاجا در آن دوران پرداخت.
همچنین خانواده ها از 26 غرفه برگزار شده در این نمایشگاه که شامل دستاوردهای نیروی هوایی ارتش، آتش نشانی، عملیات روانی، کتاب، عفاف و حجاب، امدادو نجات، ختم قرآن کریم است استقبال کردند.
نمایشگاه بزرگ راهیان نور پایگاه وحدتی تا 11 فروردین برای بازدید عموم دایر است.
نیروی هوایی در هشت سال دفاع مقدس 160 هزار و 535 سورتی پرواز عملیاتی علیه دشمن انجام داد.
در ایام تعطیلات نوروز پارسال در مدت 10 روز برپایی این نمایشگاه 200 هزار نفر از مسافران نوروزی و کاروان های راهیان نور از آن دیدن کردند.
نمایشگاه هوایی راهیان نور از جمله جاذبه های گردشگری جنگ در استان خوزستان می باشد که همه ساله مورد استقبال گسترده کاروان های راهیان نور و مسافران نوروزی قرار می گیرد.
شهر دزفول پایتخت مقاومت ایران در ایام نوروز پذیرای مسافران نوروزی و راهیان نور از سراسر کشور است.
پایگاه چهارم شکاری دزفول با اجرای یک هزار و 515 سورتی پرواز برون مرزی در دوران دفاع مقدس نقش مهمی در بمباران مواضع دشمن بعثی و پشتیبانی از رزمندگان داشت.
دزفول در شمال استان خوزستان در دوران دفاع مقدس مورد اصابت 176 موشک دوربرد ، 489 بمب و راکت و پنج هزار و 821 گلوله توپ دشمن قرار گرفت.
به پاس ایستادگی و مقاومت مردم دزفول در مقابل بمباران موشکی ، هوایی و توپخانه ای دشمن ، این شهر به عنوان پایتخت مقاومت ایران اسلامی انتخاب شد.
6068
خبرنگار و انتشار: محمدعلی فریدپناه

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقبال مسافران نوروزی از نمایشگاه هوایی در پایگاه وحدتی دزفول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..