تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخستین ماموریت بالگرد اورژانس فارس امدادرسانی به مصدومان حادثه دشت ارژن بود

به گزارش دریافتی چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی این مرکز، محمدرضا عالی منش افزود: ساعت 15:30 حادثه واژگونی یک خودرو وانت بار در این جاده به مرکز تماس اورژانس 115 فارس اعلام شد.
وی اظهار کرد: پس از دریافت گزارش، بلافاصله آمبولانس مستقر در دشت ارژن به محل حادثه اعزام و اقدامات اولیه برای مصدومان توسط تکنسین های اورژانس انجام شد.
رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان فارس گفت: این حادثه سه مصدوم داشت و با توجه به وضعیت نامناسب 2 مصدوم و مسافت محل حادثه تا بیمارستان های شیراز، بالگرد اورژانس 115 ، برای انتقال مصدومان به پرواز در آمد.
عالی منش بیان کرد: 2 مصدوم حادثه با بالگرد اورژانس و مصدوم دیگر با آمبولانس 115، به شیراز انتقال داده شدند.
دشت ارژن در محور ارتباطی شیراز - کازرون - بوشهر واقع است.
7368 / 2027
دریافت کننده: حمیدرضا خلیقی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخستین ماموریت بالگرد اورژانس فارس امدادرسانی به مصدومان حادثه دشت ارژن بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..