تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درگیری‌های قومی در نیجریه 46 کشته بر جای گذاشت

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، بر اساس آماری که پلیس نیجریه ارائه کرد در پی درگیری‌های قومی هفتم و هشتم مارس در شهر ایله ایفه، 46 نفر کشته و حدود 100 نفر زخمی شدند.

سخنگوی پلیس فدرال نیجریه گفت:« تعداد کشته‌ها در خشونت های ایالت اوشون به 46 نفر و تعداد زخمی‌ها به 96 نفر رسید.» در این درگیری افراد از سلاح سرد استفاده کردند.

نیروهای ویژه نیجریه به مدت دو روز در منطقه مستقر شدند و تلاش کردند خشونت‌ها را مهار کنند. در این خشونت‌ها تعداد زیادی خانه و مغازه تخریب و به آتش کشیده شد. آمار مربوط به تعداد کشته‌شدگان طی چند روز منتشر نشده بود.

سخنگوی پلیس نیجریه گفت:«از مردم نیجریه می‌خواهیم آرامش خود را حفظ کنند، ما باید همگان را به همزیستی گروه های قومی مختلف در نیجریه ترغیب کنیم.»

با این حال ساکنان شهر ایله ایفه تعداد قربانیان این خشونت‌ها را بسیار بیشتر از میزان اعلام شده می‌دانند و می‌گویند تعداد کشته‌ها ممکن است تا 150 نفر هم برسد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درگیری‌های قومی در نیجریه 46 کشته بر جای گذاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..