تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرمانده نیروی زمینی ارتش در نمایشگاه تخصصی هوانیروز اهواز دیدن کرد

فرمانده نیروی زمینی ارتش در نمایشگاه تخصصی هوانیروز اهواز دیدن کردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ از ستاد مرکزی راهیان نور، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه بازدید از یگان‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس در خوزستان از نمایشگاه تخصصی هوانیروز ارتش در آب تیمور دیدن و از نزدیک با فعالیت های هوانیروز که نقش تعیین کننده ای در 8 سال دفاع مقدس ایفا کرد آشنا شد.

وی در جریان این بازدید با اشاره به دلاوری خلبانان هوانیروز در 8 سال دفاع مقدس گفت: یگان بالگردی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از آغاز انقلاب اسلامی تاکنون به عنوان یک نیروی انقلابی و ولایت مدار همواره در تمامی میدان ها حاضر شد و با عملکرد مطلوب خود تومار دشمنان قسم خورده را در هم پیچیده است.

حیدری تصریح کرد: این نمایشگاه بتواند گوشه ای از دریای بیکران معارف رزم ها،ایثارها،شهادت خلبانان و کارکنان فنی هوانیروز را به زائران راهیان نور ارائه دهد.

این نمایشگاه از بخش های مختلفی چون اطلاعات عملیات، تسلیحات شکاری، تجسس ونجات، فرهنگی ومذهبی، مهندسی و ابزار و غرفه معاینه رایگان بیماران تشکیل شده است.

سرهنگ دوم خلبان داریوش مرادی مدیر نمایشگاه هوانیروز ارتش زائران راهیان نور عموم مردم را به بازدید از این نمایشگاه دعوت کرد.

این نمایشگاه تا پایان تعطیلات نوروزی در آب تیمور که در مسیر حرکت کاروان های راهیان نور واقع است برپاست.


انتهای پیام/گ



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرمانده نیروی زمینی ارتش در نمایشگاه تخصصی هوانیروز اهواز دیدن کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..