تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آکف علی اف:در جام جهانی تیم ایران شایستگی پیروزی مقابل روس ها را داشت

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،سرمربی تیم کشتی فرنگی جمهوری آذربایجان با بیان این مطلب افزود: روسیه با بهترین نفرات خود در جام جهانی شرکت کرده، و تیم بسیار قدرتمندی بود و من در مبارزه شما با روس ها افق خوبی از تیم شما دیدم و چند نفر از این نفرات می توانند در آینده صاحب مدال جهانی شوند.

وی ادامه داد: علی اشکانی سرمربی تیم شما جوان است و مربی خوبی می باشد که توانست به شکل مناسبی تیم خود را اداره کند.

علی اف در مورد اینکه آیا در دیدار ایران با روسیه مشکلات داوری وجود داشت یا خیر؟ اظهار داشت: در قوانین جدید کشتی فرنگی داوران هر کاری که دوست دارند انجام می دهند و ما می توانیم فقط نگاه کنیم به نظرم در دیدار وزن 66 کیلوگرم ایران با روس ها حق نماینده ایران پیروزی بود.

وی در مورد عملکرد تیم خود در جام جهانی خاطر نشان کرد: ما پیش از شرکت در این مسابقات علاوه بر شرکت در جام وهبی امره یک اردوی 24 روزه را با تیم ترکیه در این کشور داشتیم علاوه بر آن شکست برخی نفرات مانند روشن بایراموف ما را شوکه کرد. در هر حال ما به دنبال جوانگرایی هستیم و انشاالله بتوانیم در مسابقات کشورهای اسلامی در باکو و رقابت های قهرمانی اروپا نتایج خوبی را کسب کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آکف علی اف:در جام جهانی تیم ایران شایستگی پیروزی مقابل روس ها را داشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..