تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کی روش: از تهدیدها فرصت می سازیم/ فردا قدرت ایرانی ها را نشان می دهیم + عکس

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کارلوس کی‌روش در فاصله کمتر از یک روز تا برگزاری دیدار ایران و قطر پیام جالبی را در صفحه شخصی خود منتشر کرد

وی با اشاره به اهمیت و سختی این بازی تصریح کرد:

"دوستان عزیز همه چیز برای فردا مهیا شده است.  این مرحله مقدماتی جام جهانی با قطر در دیداری سخت مواجه می شویم. هرچند میزان آمادگی حریف را در ذهن داریم اما خونسرد هستیم و روی انجام دادن وظیفه‌ خود تمرکز کردیم. قطر نمی‌تواند شکست را بپذیرد اما ما می‌خواهیم پیروز شویم و یک گام دیگر به هدف اصلی خود که صعود به جام جهانی روسیه است، نزدیک تر شویم.

برای این هدف خودمان را آماده کردیم تا از داشته‌هایمان بهترین استفاده را داشته باشیم. فردا زمان آن است که در زمین بازی حرف خود را بزنیم و از تهدیدها، فرصت بسازیم. فردا وقت متحد شدن تمام ایران با بازیکنان فوق‌العاده‌اش است تا قدرت بزرگ ایرانی ها را نشان دهد. بهترین آرزوها را برای تیم ملی دارم."

کی روش: از تهدیدها فرصت می سازیم/ فردا قدرت ایرانی ها را نشان می دهیم 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کی روش: از تهدیدها فرصت می سازیم/ فردا قدرت ایرانی ها را نشان می دهیم + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..