تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک رسانه اینترنتی بی اجازه اسرار زندگی خصوصی مجری برنامه کودک خان عمو را افشا کرد...

خان عمو مجری محبوب کودکان، علاوه بر اجرای تلویزیونی دستی در کارهای خیر و فداکارانه نیز دارد. اما رفتار برخی از رسانه ها، در جهت تخریب وی برای بیشتر دیده شده خودشان جریاناتی  را به دنبال داشته است.

آنچه که خان عمو پس از افشای غیر قانونی اسرار زندگی اش کشید...

محمد عیوضی مشهور به خان عمو، مجرى برنامه كودك شبكه دو و نسيم، و همچنين بازيگر طنزهاى خنده بازار و شكرآباد، و سفير و حامى كودكان گرسنه برنامه جهانى غذا در سازمان ملل متحدبه خاطر روح بزرگ و حس فداکارانه ای که دارد، علاوه بر اجرای برنامه برای کودکان زنده و شاد ساختن آن ها، فرزندان شیرین و دلبندی را که اکنون در دیگر در میان خانواده هایشان نیستد را نیز فراموش نکرده و برای آن ها نیز وقت به خصوصی را اختصاص داده است. حتما می پرسید چگونه:
او بدون دریافت هیچ پاداش و مزدی و تنها به خاطر رضای خدا و برکت بخشیدن به زندگی خودش  کودکان از دنیا رفته را غسل میدهد. و تا مدت های مدید این کار خیر را بی هیچ ریایی و پنهانی انجام می داده است.

اما یک کانال تلگرامی عکسی از وی را همراه این خبر که او غسال کودکان است منتشر کرد. و چندی بعد در زمانی کوتاه پس از انتشار این خبر از طرف یک شبکه اینترنتی با او تماس می گیرند و درخواست مصاحبه دارند، اما او  میگوید اول اجازه دهید از مسئولین اجازه بگیرم بعد مصاحبه کنم، مجری تایید خبر را از او میگیرد و لی نه با این مجوز که پخش شود، و خان عمو غافل از این است که این گفت و گو بدون اطلاع او در حال ضبط است و به زودی پخش خواهد شد.

مجری این برنامه از شغل غسال کودکان بودن به عنوان حرفه ای ترسناک که حتی به زبان آوردنش راحت نیست یاد می کند.

...پس از پخش این مصاحبه، خان عمو هم بابت اینکه بدون اطلاع او این گفت و گو ضبط و بدون اجازه اش پخش شده و همینطور لحن و بیان مجری روحش به شدت آزرده می شود. اما قضیه به همین جا ختم نمیشود و خبرگزاری های و کانال های تلگرامی نیز این خبر را انتشار میدهند و بعضی با تیترهای زرد و گاه توهین آمیز کمر به تخریب این چهره محبوب تلویزیونی می بندند. و در نهایت خان عمو تصمیم به شکایت به پلیس فتا می گیرد.

صفحه اینستاگرام خان عمو تی وی(khanamootv)

صفحه اینستاگرام خان عمو تی وی(khanamootv)

محمد عیوضی یا همان خان عموی محبوب کودکان در گفت و گوی اختصاصی با سیمرغ در رابطه با آنچه در این مدت کشیده است، اظهار داشت:

این خبر نباید مخابره میشد و این اتفاق به خاطر عکسی که در یک کانال تلگرامی منتشر شد، افتاد.

آن کانال حق نداشت چنین کاری کند، ولی حالا که پخش شد نباید آن رسانه اینترنتی این کار زشت را انجام میداد. من هیچ وقت نمی توانم به این سادگی آن ها را ببخشم، چرا که من برای کارم پانزده سال زحمت کشیدم، تا اینکه یک رسانه نوپا برای بیشتر دیده شدن با یک مصاحبه یک شبه آن را به باد دهد؟! ...
وقتی آن ها با من تماس گرفت، گفتم که اول باید با مسئولین تماس بگیرم و اگر مجوز دادند میتوانم مصاحبه کنم . اما بی اطلاع من این تماس تلفنی در حال ضبط بود و این کار ته بی صداقتی است.
اسم این کار را چه میگذارید؟ اینکه اولین نفری بودید که این خبر  را مخابره کردید؟ خب بعد از آن اکثر خبرگزاری ها و ... این خبر  را مخابره کردند.
ولی این مدلی که شما بیان کردید به قصد تخریب یک هنرمند، یا نه اصلا هر انسانی چه فرقی میکند؟

خودتان را بگذارید جای من!

این همه سال زحمت بکشید بعد یکی بیاید با گفته ها و صحبت هایش آن هم به این شکل به این نحو و با این حالت و شکل گفتارو نحو بیان در یک فایل صوتی.....
بگذریم من پی گیر شکایتم هستم و تعارف هم ندارم، چون بیان این مساله به این شکل اصلا منصفانه نبود.
وقتی شما به من گفتید که قراراست مصاحبه کنید، من که گفتم بگذارید فردا مجوز بگیرم پس از آن چشم در خدمت تان خواهم بود. ولی شما همان مکالمه را ضبط کردید. و این کاملا به دور از صداقت و رفتار حرفه ای بود. شما اکنون در نظر من یک رسانه دروغگو هستید. اگر میخواهید مطرح شوید حاضرم خودم جلوی آنتن زنده تلویزیون اسم رسانه شما را ببرم و پس از ان ممنوع التصویر شوم...
نباید برای دیده شدن دیگری را خراب کرد...

من به خاطر رضای خدا این کار را انجام میدهم بی هیچ دستمزد و پاداشی!

ولی این را هم بدانید که من این کار را به خاطر رضای خدا و دل خودم انجام می دهم. من کارمند بهشت زهرا نیستم و برای این کار هم حقوقی دریافت نمی کنم.
پس از این ماجرا، کسی از من دلخور و یا دلزده نشد اما رفتار آن رسانه  تا همیشه برای من نابخشودنی خواهد بود....

اگر می خواهید بیشتر بدانید : مصاحبه این رسانه با خان عمو

 تهیه و تدوین: گروه فرهنگ و هنر
اختصاصی سیمرغ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک رسانه اینترنتی بی اجازه اسرار زندگی خصوصی مجری برنامه کودک خان عمو را افشا کرد...»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..