تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا تیم کی‌روش مرموز و غیرقابل پیش‎بینی است؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم ملی ایران فردا پنجشنبه، سوم فروردین، در دوحه به میدان می‎رود اما حتما سخت‎ترین پرسش برای فوساتی سرمربی تیم ملی قطر این است که کی روش با کدام ترکیب بازی را شروع می‌کند؟
 
تیم ملی ایران در 5 بازی گذشته از 20 بازیکن برای پست‎های متفاوت استفاده کرده است. یعنی هیچ دیداری ترکیب اصلی‎اش با دیدار قبلی و هیچ دیدار دیگری برابر نبوده و همین پیش‎بینی ترکیب دیدار ششم را غیر ممکن می‎کند.
 
تیم ملی ایران در طول یک سال اخیر 5 بازی در مقابل دوربین‎ها داشته و در بازی‎های دیگر پشت درهای بسته مسابقه داده است. انفاقی که سبب شده تیم ملی ایران مرموزترین تیم ملی حاضر در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 باشد.
 
هرچند برخی کارشناسان فوتبال ایران این اتفاق را مسخره می‎دانند و می‎گویند که در سال 2016 نمی‎شود چیزی را از رسانه‎ها و آنالیزوزهای حریفان پنهان کرد اما به نظر می‎رسد که کی روش با یک الگوی مشخص و برگزاری دیدارهای تدارکاتی بدون تماشاگر به صورت کامل موفق شده تیمش را از همه پنهان کند.
 
با این همه سرمربی تیم ملی ایران در 5 بازی رسمی از تیمش رونمایی کرده که حاصلش بسیار برای حریفان گیج کننده خواهد بود. اما یکی ازمسائل مهم در پیش بینی ترکیب اصلی ایران که آن را مرموز هم می‎کند ترکیب اصلی‎اش برای شروع بازی است.
 
شما در اینجا یک جدول مشاهده می‎کنید که از براساس ترکیب اصلی ایران در 5 بازی مقدماتی جام جهانی رسم شده است. چرا تیم کی‌روش مرموز و غیرقابل پیش‎بینی است؟
 
براساس جدولی که می‎بینید تیم ملی ایران در 5 بازی گذشته از 20 بازیکن برای پست‎های متفاوت استفاده کرده است. یعنی هیچ دیداری ترکیب اصلی‎اش با دیدار قبلی و هیچ دیدار دیگری برابر نبوده و همین پیش‌بینی ترکیب دیدار ششم را غیر ممکن می‎کند.
 
در این میان البته از بازیکنی مثل حاج صفی یک بار در دفاع و دوبار در هافبک دفاعی استفاده شده اما سایر بازیکنان کاملا با یکدیگر متفاوت هستند. مهمتر اینکه از بازیکنان ترکیب اصلی ایران مقابل قطر در دیدار رفت تیموریان اصلاً در اردوی تیم ملی حضور ندارد که حتی فوساتی بخواهد حساب کند که ترکیب ایران در بازی برگشت مانند بازی رفت خواهد بود.
 
البته عدم استفاده از یک ترکیب برای یک تیم نه تنها مزیت به حساب نمی آید که برای هماهنگی تیمی ضرر هم خواهد داشت اما از آنجایی که تیم کیروش ازاین حربه استفاده کرده و به نتیجه رسیده و البته دستش را برای حریفان رو نکرده به نظر می‎رسد که می‎شود از این خاصیت تیم کیروش دفاع کرد.
 
پیش‎بینی اصلی در مورد رفتار کی روش برای تیم ملی ایران به این شکل است که احتمالا تیم او تا پایان مسابقات مقدماتی جام جهانی این مدل از تغییرات تاکتیکی و نفراتی را حفظ کند. به نظرمی‎رسد سرمربی پرتغالی تیم ملی در برنامه بلندمدت می‎خواهد تیمی در جام جهانی 2018 داشته باشد که دوسال مداوم ترکیب اصلی قابل پیش‎بینی نداشته باشد و بیش از پیش برای تیم‎های حاضر در جام جهانی مرموز باشد.
 
منبع: عصرایران
 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا تیم کی‌روش مرموز و غیرقابل پیش‎بینی است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..