تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار به دفاتر خدمات مسافرتی پایتخت از احتمال کلاهبرداری کارگزار تایلندی

هشدار به دفاتر خدمات مسافرتی پایتخت از احتمال کلاهبرداری کارگزار تایلندیبه گزارش حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رجبعلی خسروآبادی مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران گفت: بر اساس شکایات واصله در روزهای اخیر یکی از دفاتر متخلف که پروانه فعالیت آن نیز در سال گذشته لغو شده است،  با تغییر نام و با چهره ای جدید در کشور تایلند در حال فروش خدمات سفر به دفاتر و شرکت های خدمات مسافرتی و گردشگری تهران است.
 
خسروآبادی با اظهار اینکه برای پیشگیری از مشکلات احتمالی برای هموطنانی که عازم سفر  به کشور تایلند هستند نام کارگزار تایلندی  به انجمن های صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ابلاغ شده است، تاکید کرد : تمامی تعهدات سفر بر عهده دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری فروشنده گشت است و باید بر اساس مفاد قرار داد خدمات را به مسافر ارائه دهد.
 
مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران گفت : مدیران دفاتر خدمات مسافرتی که گشت های نوروزی داخلی و خارجی فروخته اند می بایست  در این ایام اخبار و اطلاعیه های ستاد اجرایی خدمات سفر را بر روی پرتال اداره کل به نشانی Tehran.ichto.ir  دنبال کنند و به صورت شبانه روزی پاسخگوی بازرسان ستاد اجرایی خدمات سفر استان تهران باشند.
 
خسروآبادی گفت: آرامش و امنیت همشهریان در سفرهای نوروزی خط قرمز ما است و در این خصوص با کوچکترین اغماضی با دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری خاطی برخورد خواهیم کرد.
 
وی در ادامه افزود : به تمامی دفاتر و شرکت های خدمات مسافرتی و گردشگری ابلاغ شده است در تعطیلات نورز 96 دارای شیفت و کشیک نوروزی برای پاسخگویی مناسب به مسافران باشند.

انتهاي پيام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار به دفاتر خدمات مسافرتی پایتخت از احتمال کلاهبرداری کارگزار تایلندی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..