تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چشم همه ایران به گربه سیاه قطر/ عکس

آمادگی بالای مهاجم مشهدی تیم ملی این امید را می‌دهد تا ایران بتواند برابر قطر به پیروزی برسد.

به گزارش کاپ، تمام بازیکنان خط هجومی تیم ملی ایران هر یک در تیم‌ها و باشگاه‌هایشان آمادگی بالایی دارند و نقش اول را در گلزنی ایفا می‌کنند اما در بین آنها رضا قوچان‌نژاد در حال حاضر شرایط به مراتب بهتری دارد و با 15 گل در هیرنفین در رده دوم برترین گلزنان لیگ هلند قرار گرفته است. رضا قوچان‌نژاد 211 روز قبل با اینکه در نخستین بازی مقدماتی جام جهانی مقابل قطر نیمکت‌نشین بود اما پس از تعویض مثل همیشه و همانطور که انتظار می‌رفت زهردار نشان داد و در دقیقه 4+90 گل اول را وارد دروازه عنابی پوشان کرد تا ایران گام اول در راه رفتن به روسیه را بردارد.

گوچی در بازی رفت با قطر کار خودش را کرد و حالا همه ایران امیدوار هستند در مسابقه فردا نیز او درست مثل چهار سال قبل که در ورزشگاه جاسم بن حمد به قطر گلزنی داشت، این بار هم دروازه این تیم را در دوحه باز کند تا ایران با گل او بیشتر از همیشه آماده صعود به جام جهانی شود.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چشم همه ایران به گربه سیاه قطر/ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..