تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سنگ بنای مقابله آمریکا و عربستان با ایران/ آرزوی ایجاد فتنه ای بزرگتر از فتنه ۸۸

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، اهم خروجی رسانه‌های برون مرزی با موضوع «ایران»، که محصول رصد گروه مانیتورینگ جام طی ساعات اخیر می‌باشد، در قالب اخبار کوتاه از منظرتان می‌گذرد.

رویترز: ایران از بانک مرکزی بریتانیا خواسته برایش حسابی ویژه باز کند تا مبادلات ارزی را با پوند و از طریق این بانک انجام دهد. بانک مرکزی بریتانیا تا کنون این درخواست را قبول نکرده است.

بی‌بی‌سی: با وجود توافق هسته‌ای، ایران هنوز در مبادلات بانکی با بانک‌های غربی مشکل دارد و داشتن حساب در بانک مرکزی بریتانیا این مشکل را تا حد زیادی رفع خواهد کرد.

بی بی سی /حسین باستانی: با شدت یافتن حملات به دولت روحانی، دستاوردهای نظام زیر سؤال رفت؛ در نتیجه آقای خامنه ای در سخنان نوروزی خود در مشهد، به بیان دستاوردهای اقتصادی نظام جمهوری اسلامی پرداخت. 

حسن روحانی در نامه اش به آقای خامنه ای و در واکنش به صحبت های انتقادی وی در خصوص اوضاع اقتصادی، از عبارت " جبران می شود" استفاده کرده که نشان می دهد که می خواهد با پیروزی در انتخابات 96 این مسئله را پیگیری کند.

پایگاه فرانسوی‌زبان کانورسیشن: مداخله شتابزده سعودی ها در سوریه و یمن، به‌دلیل ضعف متحدان منطقه‌ای‌شان، به تزلزل عربستان در رقابت با انسجام استراتژیک ایران و هم‌پیمانان وفادارش منجر شده است.

ولید فارس، مشاور سابق ترامپ در امورخاورمیانه در گفت‌وگو با نشریه الشرق الاوسط:
????آمریکا به زودی گسترش ایران در جهان عرب را متوقف خواهد کرد
????دیدار اخیر ترامپ و بن سلمان و این همکاری سنگ بنای مقابله با داعش و همپیمانان این گروه و گسترش ایران (در منطقه) است

????امیدوارم  مخالفان در ایران بتوانند شورشی بزرگتر از حوادث 2009 (1388) راه بیاندازند.

بی بی سی/ مسعود بهنود: 
برای اولین بار در دوره روزنامه نگاری خودم می بینم که تمام روزنامه ها و مجلات ایران در آخرین شماره خود در پایان سال تلخ و غمگین بود؛ این نشان می دهد که شرایط ایران اوضاع مناسبی ندارد.

بی بی سی/ علی افشاری، عضو سابق دفتر تحکیم وحدت: آقای خامنه ای در صحبت های نوروزی به عملکرد اقتصادی دولت نمره قبولی نداد؛ امّا او با تأکید چندباره بر حضور مدیران انقلابی، گفتمان جناح مقابل دولت را تقویت نمود. او با آگاهی از وضعیت بد اقتصادی کشور سعی داشت تا ثابت کند کارنامه اقتصادی جمهوری اسلامی بهتر از دوره پهلوی بوده است، این صحبت وی ناشی از توجه بیش از حد وی بر خطراتی است که جمهوری اسلامی را از ناحیه اقتصادی تهدید می کند.

یو.اس.نیوز /تهدید جدید ایران به کنارگذاشتن مفادی از توافق هسته ای، فارغ از اینکه نتیجه انتخابات اردیبهشت چه باشد، میخ آخر بر تابوت ایده دولت اوباماست که معتقد بود توافق هسته ای و میلیاردها دلار حاصل از لغو تحریم ها به متعادل شدن رفتار رژیم ایران کمک خواهد کرد.

۲۳۳




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سنگ بنای مقابله آمریکا و عربستان با ایران/ آرزوی ایجاد فتنه ای بزرگتر از فتنه ۸۸»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..