تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیش از 15 هزار دانش‌آموز یزدی آموزش فرهنگ ترافیک دیدند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمدرضا شفیعی امروز در مراسم رونمایی از اولین اتوبوس آموزش فرهنگ ترافیک شهرداری یزد که با حضور اصحاب رسانه استان برگزار شد، با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ رعایت ترافیک شهری، اظهار داشت: این اتوبوس برای ارائه آموزش‌های لازم در حوزه ترافیک شهری در طول سال پیشرو در یزد راه‌اندازی شده است.

معاون زیربنایی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری یزد با بیان اینکه اتوبوس آموزش فرهنگ ترافیک از امروز چهارشنبه دوم فرودین ماه نسبت به آموزش کودکان در پارک‌ها و دیگر نقاط پرتردد شهر یزد اقدام می‌کند، گفت: پارک ترافیک شهر یزد روزانه در سه نوبت نسبت به آموزش فرهنگ ترافیک به کودکان با سنین مختلف اقدام می‌کند.

وی کودکان را اصلی‌ترین جامعه هدف آموزش‌های فرهنگ ترافیک شهری شهرداری یزد دانست و بیان کرد: در سال گذشته بیش از 15 هزار دانش‌آموز آموزش‌های مربوط به فرهنگ ترافیک را فرا گرفتند.

شفیعی آموزش رانندگان اتوبوس، تاکسی، مددجویان بهزیستی و کودکان نابینا را از دیگر اقدامات انجام شده در شهرداری یزد عنوان کرد و ادامه داد: کسب رتبه اول کشوری در کاهش تصادفات جرحی و رتبه دوم کشوری در بحث کاهش تصادفات فوتی، از جمله مهمترین نتایج برگزاری کلاس‌های آموزشی فرهنگ ترافیک در یزد است.

وی با اشاره به ضرورت ارتقای فرهنگ ترافیک در شهر و استان یز، تصریح کرد: شهرداری یزد در نظر دارد با هماهنگی راهور، آموزش و پرورش و سازمان بهزیستی، نسبت به تقویت و افزایش بیش از پیش میزان دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی در حوزه فرهنگ ترافیک در سال 96 اقدام کند.

این مقام مسئول ایجاد پارک ترافیک در مجموعه پارک مهرآوران یزد و منطقه آزادشهر را از جمله اقدامات در دستور کار شهرداری یزد برای سال جدید دانست و خاطرنشان کرد: کاهش تلفات در تصادفات و ارائه خدمات هرچه بیشتر و بهتر به همشهریان اولویت اول معاون ترافیک شهرداری یزد است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیش از 15 هزار دانش‌آموز یزدی آموزش فرهنگ ترافیک دیدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..