تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آئین سنتی نوروزگاه در شهرستان گرگان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان عصر امروز در آئین نوروزگاه شهرستان گرگان اظهار داشت: از همکاری خوبی که در استان گلستان و شهرستان گرگان وجود دارد قدردانی می‎کنیم و امید داریم بتوانیم فضای خوبی را برای مسافران و گردشگران فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: یکی از بهترین و مهم‌ترین ظرفیت‎های که در شهرستان گرگان وجود دارد ایجاد فضای تعاملی با مسئولان شهرستان گرگان است.

مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری گلستان اظهار داشت: با این فضای تعامل در شهرستان گرگان، برنامه‎های متنوع و بهتری در فصل بهار و تابستان برگزار خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه امروز دومین نورزگاه را در استان گلستان و در شهرستان گرگان برگزار کردیم، افزود: فردا در سومین روز از نوروز سال 1396 در شهرستان آق‎قلا سومین نوروزگاه را برگزار خواهیم کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری گلستان  با بیان اینکه امید داریم این فضای جشن و سرور سبب بهبود وضعیت گردشگری استان گلستان شود، اظهار کرد: در مقایسه با سال گذشته از نظر میزان اقامت و بازدید از اماکن تاریخی و گردشگری گلستان 201 درصد رشد داشته است.

کریمی افزود: امسال برای ایام نوروزی وخدمات به گردشگران شعار"گلستان نگارستان و پایتخت اکوتوریست ایران است" را انتخاب کردیم و اعتقاد داریم استان گلستان پتانسیل این را دارد که به عنوان هدف هر گردشگری تبدیل شود.

وی بیان داشت: تا به امروز در استان گلستان 5 نوروزگاه را برگزار کردیم و در منطقه‎ اینچه‌برون و با حضور فرمانده مرزبانی کشور برای مرزبانان و گردشگرانی که وارد کشور می‎شدند به صورت ویژه این برنامه را اجرا کردیم.

مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری گلستان تاکید کرد: تا به امروز بیش از 65 هزار نفر گردشگر در استان گلستان در مراکز اقامتی، اقامت کردند و بیش از 456 هزار نفر از اماکن گردشگری و تاریخی این شهرستان بازدید کردند.

کریمی با بیان اینکه نسبت به سال گذشته 103 درصد در میزان اقامت مسافر و گردشگر در استان گلستان رشد داشتیم، افزود: امید داریم تا پایان سال به عدد قابل توجه‎ای از اقامت گردشگر در استان گلستان برسیم.

سید عباس حسینی فرماندار گرگان هم در این مراسم افزود: در این آیین نورزگاه در شهرستان گرگان غرفه‎هایی ایجاد شده و در صدد این هستیم که با این نورزگاه به معرفی پتانسیل روستاهای و شهرستان گرگان بپردازیم.

وی تصریح کرد: فعالان اقتصادی شهرستان گرگان با تلاش دست خود تلاش این غرفه‎ها را ایجاد کردند و امید داریم با معرفی توانمندی‎های خود به فضای اقصتادی شهرستان گرگان کمک کنند.

فرماندار گرگان تاکید کرد: ابتدای سال 1396 با میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) متقارن بود و امید داریم این تقارن سبب شود که سال خوبی را در 1396 داشته باشیم.

حسینی اظهار داشت: امید داریم با چنین برنامه‎هایی نمایشی داشته باشیم که شهرستان گرگان و استان گلستان  به عنوان نگارستان ایران بتواند توانمندی‎های خود را به اثبات برساند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آئین سنتی نوروزگاه در شهرستان گرگان برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..