تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خرید سرور مجازی مبین هاست در طرح بهار

mobinhost خرید سرور مجازی مبین هاست در طرح بهار

به گزارش روابط عمومی شرکت مبین هاست ، به مناسبت فرا رسیدن نوروز 96 و عرض تبریک و شاد باش همه عوامل و کارکنان این شرکت با برگزاری طرح بهاری برای فروش سرور مجازی با قیمت مناسب از موقیت های سرور مجازی ایران ، سرور مجازی فرانسه ، سرور مجازی آلمان ، سرور مجازی انگلیس ، سرور مجازی آمریکا ، سرور مجازی کانادا ، امکان خرید را برای تمامی کاربرانی که نیاز به خدمات هاستینگ و میزبانی دارند را با تخفیف فراهم کرده است . برای اطلاع و کسب اطلاعات بیشتر می توانید   با مراجعه با وب سایت شرکت مبین هاست به آدرس https://www.mobinhost.com اقدام نمایید .

سرور مجازی چیست و مناسب چه اشخاصی می باشد ؟

با پیشرفت بستر اینترنت و فراگیر شدن خدمات مجازی ، نیاز به سرور و استفاده از کامپیوتر های همیشه فعال به صورت 24 ساعته و با قدرت و پردازش بالا بسیار زیاد شده است . این مورد را در اغلب شرکت های بزرگ می بینید که در محیط کار از چندین سرور قدرتمند استفاده می کنند ، مبین هاست با فراهم کردن این سرویس ها بر روی بستر اینترنت با هزینه کمتر و با نیاز کمتر به سرمایه گذاری برای خرید سرور های گران قیمت فراهم کرده است و سرویس ، سرور اختصاصی را برای کاربران خود به جای سرور های پر هزینه و بدون کیفیت در محیط کار این شرکت ها پیشنهاد می دهد . مزیت این سرور ها فعال بودن در کل شبانه روز و به صورت 24 ساعته و بدون مشکلات قطعی برق و دیگر مزیت مهم آنها امکان اتصال به یک اینترنت بسیار قدرتمند با پورت یک گیگ می باشد . شرکت های که به دنبال سرور اختصاصی برای راه اندازی ویپ و سرویس های تلفن اینترنتی هستند می توانند از سرور اختصاصی ایران استفاده کنند . از دیگر خدماتی که در مبین هاست با کیفیت بسیار بالا ارائه می گردد  وی پی اس و سرور مجازی می باشد . وی پی اس از پر کاربرد ترین خدمات حوزه وب هاستینگ بوده و قیمت بسیار کمتری به نسبت سرور اختصاصی دارد . برای خرید سرور مجازی می توانید با انتخاب موقعیت مد نظر خود اقدام به سفارس وی پی اس کنید . به فرض اگر به دنبال سرور مجازی ایران هستید  با سفارش این سرویس می توانید در مبین هاست از سه دیتاسنتر زیرساخت ، پارس آنلاین و تبیان سرویس داشته باشید .

در صورت نیاز به هارد اس اس دی امکان خرید سرور مجازی ایران با هارد ssd  از مبین هاست وجود دارد . در ادامه توضیحات بالا باید گفت سرور مجازی و سرور اختصاصی مناسب شرکت ها و سازمان هایی است که تصیم به راه اندازی سایت و یا راه اندازی سرویس های خود و خدمات خود بر روی بستر آنلاین و اینترنتی دارند . در حال حاضر ، شرکت ها و سازمان های بسیار از مبین هاست خدمات خود را تهیه می کنند و با فراهم بودن ارائه سرویس های بسیار با کیفیت و داشتن راهکار های سازمانی برای شرکت و ارگان های دولتی توانسته است میزبان خوبی برای خرید سرور برای شرکت ها باشد . باید به اینکه توجه کرد که کاربرانی که به این خدمات نیاز دارند اغلب مسوولان آی تی شرکت ها و سازمان های بزرگ می باشند  قابل ذکر است که مبین هاست توانسته است با میزبانی سرور های سازمان ها و دانشگاه ها و ارائه خدمات حرفه ای هاستینگ مدیران آی تی بسیاری را مجاب به خرید سرور از مبین هاست کنند . در صورت تمایل برای کسب اطلاعت بیشتر و آشنایی بیشتر با خدمات و سرویس های مبین هاست ، با سرچ کلمه مبین هاست  و یا با ورود به سایت مبین هاست می توانید  به آسانی توضیحات کاملی از تمامی سرویس های مبین هاست داشته باشید .

پشتبانی مناسب و با کارایی بالا برای خرید وی پی اس در مبین هاست

با توجه به اینکه مبین هاست به صورت تخصصی به ارائه سرور مجازی از ایران و خارج و با داشتن بهترین کیفیت می کند  ، درنتیجه شرایطی برای خرید سرور مجازی آلمان با بهترین پشتیبانی حتی در تعطیلاتی نظیر نوروز کرده است ، در نظر داشته باشید  کاربر موظف با باز کردن تیکت پشتیبانی مبین هاست را از مشکل خود با خبر سازد  . پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر با شرکت مبین هاست به شماره تلفن های 66573866 66570779 تماس حاصل فرمایید

تگ : سرور مجازی ، سرور اختصاصی ، سرور مجازی ایران ، سرور مجازی آلمان ، سرور مجازی مبین هاست ، سرور اختصاصی ایران

+ عضو تلگرام آسمونی شوید: کانال تلگرام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خرید سرور مجازی مبین هاست در طرح بهار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..