تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هلال احمرسمنان به ۲۴۰ مسافر گرفتار برف امدادرسانی کرد

علی یحیایی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه هلال احمر استان سمنان روز دوم فروردین ماه۹۵ در محور شاهرود-توسکستان به ۶۰خودرو گرفتار در برف امداد رسانی کرده اند، ابراز داشت: این جمعیت ۲۶پایگاه امداد و نجات در سطح استان دارد لذا مسافران و زائران چنانچه در طی مسیر دچار سانحه و یا نیاز به دارو ودرمان داشتند می توانند با مراجعه به این پایگاه ها و یا تماس باشماره ۱۱۲مشکل خود را با امدادگران هلال احمر درمیان گذاشته تا در اسرع وقت به آنها رسیدگی شود.

وی بابیان اینکه احتیاط شرط اول رانندگی است، افزود: متاسفانه محورهای استان سمنان امروز شاهد سه حادثه واژگونی خودرو بود که نشان می دهد خستگی، خواب آلودگی و عدم توجه به جلو از عوامل اصلی این حوادث بود لذا از مسافران تقاضا داریم چنانچه در محورهای مواصلاتی استان با خستگی و خواب آلودگی مواجه شدند از ادامه مسیر خودداری کرده و پس از استراحت طی مسیر کنند تا شاهد حوادث تلخ این چنین نباشیم.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه این سازمان طی هفت روز گذشته به ۱۱۵حادثه دیده امداد رسانی کرده است، ابراز داشت: نیروهای امداد و نجات هلال احمر از ۲۸ اسفند سال 95 لغایت اول فروردین ماه جاری در ۴۰حادثه مختلف حضور داشتند که از این تعداد ۱۶مورد به مراکز درمانی منتقل شدند.

یحیایی در ادامه تصریح کرد: ۵۱ تیم و ۱۲۴ نیروی عملیاتی طی هفت روز در ۱۲پایگاه امداد و نجات به مردم در اقصی نقاط استان سمنان امداد رسانی کردند که باید گفت تمام مراکز هلال احمر آماده پاسخگویی به مسافران خواهند بود لذا مسافران در صورت نیاز به درمان و دارو می توانند به این پایگاه ها مراجعه کنند تا در کوتاه ترین زمان به آنها رسیدگی شود.

وی افزود: ۴۳ مورد درمان سرپایی و یک حادثه فوت در صحنه حادثه اتفاق افتاد از جمله مواردی بود که هلال احمر طی مدت هفت روز امداد رسانی کردند و از مسافران تقاضا داریم قبل از حرکت به توصیه های پلیس راه و هلال احمر حتما توجه و از سفر به مناطق پرخطر خودداری کنند تا سفر خوبی داشته باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هلال احمرسمنان به ۲۴۰ مسافر گرفتار برف امدادرسانی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..