تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




iTunes 12.6 به شما اجازه می دهد فیلم اجاره شده را در هر دستگاهی پخش کنید

iTunes 12.6 به شما اجازه می دهد فیلم اجاره شده را در هر دستگاهی پخش کنید

می توانیم بگوییم که اپل روزهای بسیار داغ و پرکاری را پشت سر می گذارد. این شرکت از آیفون های 7 و 7 پلاس قرمز رنگ خودش پرده برداری کرد، یک آیپد 9.7 اینچی جدید رونمایی کرد، کلکسیون بهاری بندهای اپل واچ را معرفی کرد و حالا بروزرسانی آیتونز را هم عرضه کرده است. در ادامه این خبر با تک شات همراه باشید.

دقایقی پیش نسخه جدیدی از نرم افزار آیتونز در اختیار کاربران این برنامه قرار گرفت. در iTunes 12.6 ویژگی جالبی قرار داده شده که بسیاری از افراد مدت هاست انتظارش را می کشیدند. در این نسخه جدید، در صورتی که یک فیلم را اجاره کرده باشید، می توانید در تمامی دستگاه های اپلی خود به آن دسترسی داشته باشید و آن را بدون محدودیت تماشا کنید.

پیش تر این اجازه به کاربران آیتونز داده نشده بود و آن ها می بایست هر فیلمی که کرایه می کردند را فقط در دستگاهی که با آن این کار را انجام داده بودند تماشا می کردند. برای مثال اگر با گوشی آیفون خودتان فیلمی اجاره می کردید، دیگر نمی توانستید آن را در اپل تی وی یا آیپد خود تماشا کنید، یا اگر فیلمی در اپل تی وی اجاره کرده بودید و قصد داشتید آن را به دستگاه دیگرتان منتقل کنید، دیگر در iTunes Library آن را پیدا نمی کردید.

اما آپدیت امروز اپل برای آیتونز این محدودیت را برطرف کرده و به شما اجازه می دهد تا با آزادی کامل تمام محتوا و فیلم های اجاره شده را در دستگاه های مجهز به iOS 10.3 یا tvOS 10.2 تماشا کنید. لازم به ذکر است که iOS 10.3 و tvOS 10.2 در ششمین نسخه بتای خودشان به سر می برند که البته دیگر مدت زیادی به انتشار رسمی آن ها باقی نمانده است.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «iTunes 12.6 به شما اجازه می دهد فیلم اجاره شده را در هر دستگاهی پخش کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..