تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رییس جمهوری: 9 هزار روستا در دولت یازدهم گازرسانی شده است

چهارشنبه، 2 فروردین 1396 ساعت 21:322017-03-22سياسي

از سال 92 تاکنون 9 هزار روستا در دولت تدبیر و امید بدون استفاده از بودجه عمومی و از محل صرفه جویی فراورده های نفتی گاز رسانی شده که مایه افتخار است.

- حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی عصر روز چهارشنبه در مراسم افتتاح خط انتقال گاز به شهرهای اسفدن، حاجی آباد و قاین ، گازرسانی به 35 روستا و آغاز عملیات اجرایی گاز رسانی به شهرهای نهبندان ، سربیشه و دیهوک و 55 روستا از طریق ویدئو کنفرانس در بیرجند افزود: این در حالی است که قبل از دولت تدبیر و امید تا سال 92 فقط به 14 هزار روستای خراسان جنوبی گاز رسانی شده است.

وی ادامه داد: یک بسیج بسیار بزرگی در این دولت برای گازرسانی به روستاها و شهرهای کشور صورت گرفته است.

وی گفت: گاز رسانی به 108 شهر و 9 هزار روستای کشور در دولت تدبیر بسیار حایز اهمیت است ما باید از این نعمت الهی قدردانی و در مصرف آن صرفه جویی کنیم .

وی یادآور شد: خدا را شاکریم با زمستان سختی که سال گذشته داشتیم اما قطع گاز نداشتیم و در سال های آینده شرایط بهتری برای بخش تولید و صادرات گاز خواهیم داشت.

**در دولت تدبیر و امید به 108 شهر گاز رسانی شد مدیرگاز رسانی شرکت ملی گاز ایران هم در مراسم افتتاح طرح های یادشده ، افزود: در دولت تدبیر و امید 108شهر و 9 هزار روستا و به بیش از پنج میلیون مصرف کننده گازرسانی شده است.

سعید مومنی ادامه داد: در دولت تدبیر و امید به صورت میانگین هر ماه به 2.

5 شهر و روزی به هفت روستا گازرسانی شده است.

وی بیان کرد: در طول 44 سال قدمت شرکت ملی گاز ایران به 14هزار روستا گازرسانی شده است اما از سال 1392 تاکنون به 9 هزار روستا گازرسانی شده است.

وی از افتتاح چهار طرح گازرسانی با صرف 803 میلیارد ریال بودجه در سفر ریاست جمهوری به خراسان جنوبی خبر داد و گفت: افتتاح خط انتقال گاز قاین - اسفدن و حاجی آباد، شبکه تغذیه و توزیع شهر حاجی آباد زیرکوه، شبکه تغذیه و توزیع شهر اسفدن قاینات و گازرسانی به 35 روستای استان ازجمله این طرح هاست.

وی بیان کرد: همچنین عملیات گازرسانی به 55 روستای استان، گازرسانی به شهر دیهوک شهرستان طبس و خط انتقال از سربیشه به نهبندان با بودجه یک هزار و 140 میلیارد ریال آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، مومنی عنوان کرد: از مجموع 28 شهر در خراسان جنوبی به 25 شهر گازرسانی شده که هم اکنون 92 درصد شهرهای این استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

وی گفت: در حال حاضر202روستای استان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند که از این تعداد 157روستا در دولت تدبیر و امید گازرسانی شده است.

وی ادامه داد: هم اکنون 48 درصد روستاهای خراسان جنوبی از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری روزچهارشنبه در نخستین مرحله آغاز سفر کاروان تدبیر و امید در سال 1396 به استان ها وارد بیرجند مرکز خراسان جنوبی شد.


کلید واژه ها: رسانی - دولت تدبیر و امید - روستا - تدبیر و امید - خراسان جنوبی - دولت - شرکت ملی گاز ایران - روستای - امید - افتتاح - خراسان - مراسم افتتاح - شرکت ملی گاز - استان - انتقال - صرفه جویی - طبیعی - بودجه - روستاها - دکتر حسن روحانی - میلیارد - حاجی - قاین - جمهوری - ریاست جمهوری - دولت یازدهم - توزیع - مراسم - ایران - تغذیه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رییس جمهوری: 9 هزار روستا در دولت یازدهم گازرسانی شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..