تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فوق ستاره تایید کرد؛ از پرسپولیس پیشنهاد دارم

چهارشنبه، 2 فروردین 1396 ساعت 21:322017-03-22ورزشي

سرانجام ستاره لژیونر کشورمان پیشنهادی که پرسپولیسی ها دادند را تایید کرد.

- "، در ماه های اخیر بارها بحث پیشنهاد لیورپول برای جذب سردار آزمون در رسانه های داخلی و خارجی مطرح شد اما در نهایت این بازیکن در روسیه ماند.

آزمون در این مدت همیشه دریافت پیشنهاد از تیم انگلیسی را انکار و تاکید کرده هیچ پیشنهادی از این تیم نداشته است.

مهاجم ایرانی روستوف که اکنون در اردوی تیم ملی در قطر به سر می برد اما بالاخره این پیشنهاد را تایید کرد و از دلایل خود برای رد پیشنهاد این تیم انگلیسی صحبت کرد.

آزمون اعلام کرد لیورپولی ها او را برای مقطعی کوتاه لازم داشتند و اگر به انگلیس می رفت بعد از چند بازی باید نیمکت نشین می شد و به همین دلیل تصمیم گرفته در زمانی مناسب به یک تیم بزرگ بپیوندد که پیشرفت کند.


کلید واژه ها: پیشنهاد - انگلیس - پرسپولیس - آزمون - رسانه های داخلی - لیورپول - انگلیسی - اردوی تیم ملی - پرسپولیسی ها - سردار آزمون - ستاره - بازی - تیم ملی - ایرانی - لژیونر - پیشرفت - روسیه - انکار - همیشه - سردار - رسانه - تصمیم - بزرگ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فوق ستاره تایید کرد؛ از پرسپولیس پیشنهاد دارم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..