تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس| آخرین اخبار از حمله تروریستی لندن

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایرنا، پلیس متروپلیتن لندن در بیانیه ای تایید کرد که در ساعت 14.40دقیقه ( به وقت محلی) روز چهارشنبه در مجاور پل وستمینستر تیراندازی صورت گرفته است.

پلیس متروپلتین بدون اشاره به جزییات این واقعه، گفت که این رویداد را که در جریان آن 12 نفر 'آسیب دیده اند'، به عنوان یک 'رویداد مسلحانه' و 'تروریستی' بشمار می آورد.

در همین حال براساس گزارش های منتشر شده به دنبال این تیراندازی که جزییات آن تاکنون مشخص نیست، مجلس عوام که روز چهارشنبه نشست با نخست وزیر را داشت، فعالیت‌های خود را به حالت تعلیق درآورده است.
به گفته منابع انگلیسی، 'ترزا می' به هنگام وقوع این حادثه در مجلس عوام بوده و پس از واقعه از محل پارلمان خارج شده است.
یک منبع نخست وزیری اعلام کرد که وضعیت نخست وزیر انگلیس 'خوب' است.

برخی از منابع عنوان می کنند که 2 فرد مهاجم بعد از زیر گرفتن چند نفر با خودرو روی پل وستمینستر، با سلاح سرد به افراد حاضر در محل حادثه حمله ور شده‌اند.

به گزارش شبکه اسکای نیوز، یکی از افسران پلیس لندن در جریان این حمله به ضرب چاقو زخمی شده است.
تصاویر منتشر شده خودرویی را نشان می‌دهد که با نرده‌های کنار پل وستمینستر برخورد کرده است.
شاهدان گفته‌اند که مردی را با چاقو در داخل ساختمان وستمینستر دیده‌اند.

پلیس لندن در حال حاضر ساختمان پارلمان و دفاتر نمایندگان را بسته است.

تصاویر منتشر شده حاکی از فرود بالگرد در میدان پارلمان برای انتقال زخمی‌های این حادثه به بیمارستان است.

براساس گزارش خبرنگار ایرنا از محل حادثه، در حال حاضر ایستگاه مترو وستمینستر و راه های ورودی به پل وستمینستر، میدان پارلمان و ساختمان نخست وزیری انگلیس واقع در قلب لندن بسته شده است.
به گفته خبرنگار ایرنا، منطقه کاملا در محاصره ماموران پلیس بوده و به مردم اجازه نزدیک شدن به محل حادثه که از مناطق مهم گردشگری شهر لندن شمرده می شود، داده نمی شود.

ساختمان پارلمان انگلیس ( وستمینستر) و نخست وزیری انگلیس ( داونینگ استریت) که در نزدیکی یکدیگر قرار دارند، به دلیل نگرانی از حملات تروریستی همواره تحت شدیدترین تدابیر امنیتی قرار دارند.


'مارک رولی' افسر ارشد واحد ضد تروریسم پلیس متروپلیتن لندن اواسط اسفندماه گذشته فاش ساخت که از ژوئن سال 2013 میلادی تاکنون، 13 حمله تروریستی بالقوه در این کشور خنثی شده است.

لندن آخرین بار در هفتم ژوئن سال 2005 هدف بمبگذاری های انتحاری در شبکه حمل و نقل این شهر قرار گرفت و در جریان آن چهار تروریست به سه قطار زیرزمینی و یک اتوبوس حمله کردند که بر اثر آن 52 نفر کشته شدند.

حال حاضر سطح هشدار امنیتی در انگلیس، ناشی از 'تروریسم بین المللی'، «شدید» است.
سطح هشدار تروریستی در انگلیس از آگوست سال 2014 میلادی و همزمان با مشارکت این کشور در حملات هوایی علیه داعش در عراق به سطح 'شدید' ( سطح چهار از مجموع پنج سطح ) رسیده است که به این معنا است حمله تروریستی در این کشور به شدت محتمل است.

در صورتی ‌که اوضاع امنیتی جزیره به بدترین حالت خود برسد، سطح هشدار امنیتی به سطح «بحرانی» می‌رسد و این بدان معناست که «وقوع یک حمله قریب‌الوقوع تروریستی انتظار می‌رود.»
دولت انگلیس به‌رغم حملات تروریستی اخیر در کشورهای فرانسه و آلمان و بلژیک و تهدیدات صورت گرفته توسط گروه داعش، همچنان سطح هشدار تروریستی در این کشور را ثابت نگه‌داشته است.

5252




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس| آخرین اخبار از حمله تروریستی لندن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..