تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر ورزش و جوانان: برای تکمیل پروژه های نیمه تمام به 110هزار میلیارد ریال نیاز است

مسعود سلطانی فر عصر چهارشنبه در جمع مسئولان هیات های ورزشی خراسان جنوبی در بیرجند افزود: به دلیل نبود اعتبار برای نگه داری اماکن ورزشی مجبور هستیم فضاهای ورزشی را در اختیار بخش خصوصی قرار دهیم.
وی اضافه کرد: هم اکنون در قانون برنام ششم اعتباری از محل مالیات بر ارزش افزوده اختصاص یافت، این رقم بیش از 10 هزار میلیارد ریال است که مربوط به گسترش ورزش در استان هاست.
سلطانی فر گفت: این رقم بعد از کسر 20 درصد آن که مخصوص مسکن و اشتغال جوانان است، بقیه آن به ورزش استان ها اختصاص می یابد.
وی افزود: با استفاده از مبلغ یادشده میزان اعتبار به هیات های ورزشی در سال 1396 حداقل پنج برابر سال 1395 خواهد بود.
وی اظهار کرد: اگر در طول 2 برنامه پنج ساله این رقم به صورت مستمر باشد، بسیاری از مشکل هیات های ورزشی رفع و بخش قابل توجهی از چهار هزار پروژه نیمه تمام ورزشی تکمیل می شود.
وی ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان به تنهایی قادر نیست بحث ازدواج، اشتغال، تحصیل و مسکن جوانان را مدیریت کند، وظیفه ما رصد مشکل و ایجاد هم افزایی و هماهنگی بین دستگاه های مختلف برای رفع مشکلات یادشده است.
وی یادآور شد: در سال 1395 با وجود محدودیت ها، سیستم بانکی بر اساس الزام قانون بودجه به بیش از یک میلیون نفر از جوانان، وام ازدواج 100 میلیون ریالی پرداخت کرد،این کارنامه قابل توجهی است که بیانگر رویکرد خوب دولت است.
وی اضافه کرد: تعداد سازمان های مردم نهاد(سمن) مرتبط با وزارت ورزش و جوانان در ابتدای فعالیت دولت تدبیر وامید کمتر از 50 سمن بود امروز به هزار و 500 سمن رسیده است.
سلطانی فر یادآور شد: پیش بینی می شود ظرف سه ماه آینده تعداد سمن های یادشده به 2 هزار مورد برسد.
وی افزود: دفاتر مشاوره ازدواج که از مهم ترین ابزار برای تحکیم بنیان خانواده است را به حدود سه برابر گذشته افزایش دادیم.
وی اظهار کرد: خانه جوان در اسرع وقت در خراسان جنوبی و قبل از پایان فروردین ماه سال جاری توسط مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان راه اندازی و احداث شود.
وی یادآور شد: رویکرد دولت رفع مشکل جوانان و ایجاد اشتغال برای آنهاست،طرحی در دولت در حال مطرح شدن است که امیدورایم در 2سال آینده با فراهم شدن ساز و کار مشخص در مجموعه مدیریت کشور از جمع بیشتر بانوان و جوانان استفاده شود.
وزیر ورزش و جوانان در ادامه بیان کرد: جمع بندی کار دولت و حرکت توسعه کشور مطلوب است،از ابتدای سال 1395 رشد نرخ اقتصادی حدود پنج درصد پیش بینی شد که در 9 ماهه سال گذشته که آمار آن مشخص شد رشد 10 درصدی را نشان می دهد.
سلطانی فر اظهار کرد: امیدواریم آمار سه ماهه پایانی سال 1395 هم در همین سطح و تراز باشد.
وی یادآور شد: باید با سرمایه گذاری بیشتر تلاش کنیم امنیت سرمایه گذاری فراهم شود، حرکت توسعه را پر شتاب کنیم و با مدیریت دقیق به توسعه سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی واجتماعی دست یابیم.
وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری سال 1395 را اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل نام گذاری کردند ، دولت با راه اندازی ستاد اقتصاد مقاومتی به ریاست معاون اول رییس جمهوری و حضور تعداد زیادی از وزیران مربوط در عرصه های مختلف موفقیت های بسیاری کسب کرد در سال 1396 هم معظم له عبارت اقتصاد مقاومتی را با پسوند تولید و اشتغال مطرح کردند و این نشان دهنده اهمیت تحقق این مبانی است که در 29 بهمن ماه سال 1392 به عنوان راهکار نجات اقتصاد کشور مطرح کردند.
وی اضافه کرد: همه مسئولان دولتی در وزاتخانه و سازمان های مختلف و در سطح های استانی و شهرستانی موظف هستند اصول تبیین شده توسط رهبر انقلاب را به عنوان تنها نسخه نجات اقتصاد کشور در دستور کار خود قرار دهند.
وزیر ورزش و جوانان در ادامه بیان کرد: استفاده از همه ظرفیت های اقتصادی کشور برای مقابله با تهدید های داخلی و خارجی مفهوم اقتصاد مقاومتی است.
سلطانی فر اظهار کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی موجب می شود از یک اقتصاد با ثبات و ریشه دار و دارای ارزش افزوده برخوردار شویم و در برابر تهدید های خارجی ایمن خواهیم شد و در سال جاری بیش از گذشته برای تحقق مبانی اقتصاد مقاومتی باید تلاش کرد.
وی اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا که از رویداد های بسیار سرنوشت ساز است که 29اردیبهشت سال جاری برگزار می شود.
وی اظهار کرد: برگزاری انتخابات های مختلف ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی، شورا های اسلامی شهر و روستا و ... فارغ از اینکه چه کسی انتخاب شود ، خود یک رفراندم است.
وی ادامه داد: نفس شرکت مردم در انتخابات به معنای اعتقاد قلبی مردم به اصل و اساس نظام و قانون اساسی جمهوری اسلامی است.
وی یادآور شد: گسترش مشارکت مردم مهم است، مقام معظم رهبری روز گذشته در بارگاه نورانی علی بن موسی الرضا(ع) اعلام کردند که مشارکت گسترده مردم در انتخابات برای ما یک اصل است.
وی تصریح کرد: باید بتوانیم شرایطی فراهم کنیم که مردم با آزادی کامل در انتخابات شرکت و فرد مورد نظر خود را انتخاب کند.
وی تاکید کرد: تلاش دولت این است بتوانیم انتخابات قانونی و آزاد برگزار شود،همه داوطلبان چه در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و چه در انتخابات ریاست جمهوری امکان برابر برخوردار باشند و بتوانند با ارایه برنامه های خود،آرای مردم را جذب کنند.
وزیر ورزش و جوانان گفت: با برنامه ریزی انجام شده امیدواریم انتخاباتی پرشور و رقابتی داشته باشیم،هدف ما گسترش مشارکت مردم در انتخابات است.
وی تعداد هیات های ورزشی کشور را 14 هزار مورد ذکر کرد که برای این تعداد هیات ورزشی 200 میلیارد ریال ردیف اعتباری مصوب وجود دارد.
وی بیان کرد: از این مبلغ در سال 1395، 180 میلیارد ریال تخصیص یافت،به طور متوسط سهم هر هیات ورزشی از مبلغ یادشده 12 میلیون ریال است.
وی اظهار کرد: اعزام یک هیات ورزشی در سال ممکن است بیش از 40 میلیون ریال هزینه داشته باشد، باید نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی هیات های ورزشی را مورد حمایت قرار دهند.
48 هیات ورزشی در خراسان جنوبی فعال است.
*7559*2047*خبرنگار-امیرشاهین نایبی فر*انتشاردهنده-عباسقلی اشکورجیری*

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر ورزش و جوانان: برای تکمیل پروژه های نیمه تمام به 110هزار میلیارد ریال نیاز است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..