تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازرسی اصناف در کردستان از مرز 12 هزار و 900 مورد گذشت

فرزاد سردارزاده روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه این بازرسی ها از یکم تا 30 اسفند سال جاری اجرا شده است افزود: در این بازرسی ها 466 مورد تخلف از واحدهای صنفی کشف شده است.
به گفته وی، در این رابطه 419 فقره پرونده برای واحد های متخلف صنفی و غیر صنفی تشکیل شده که عمده این تخلف ها گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت بوده که در این پرونده ها در مجموع 6 میلیارد و 332 میلیون ریال جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شده است.
سرپرست اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان گفت: در مدت یاد شده از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های استان 389 مورد گزارش مردمی دریافت و در رسیدگی به آنها 163 مورد تخلف احراز شد که در این زمینه پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.
وی افزود: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی از جمله کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت واحدهای مختلف صنفی مراتب را با شماره تلفن 124 و یا بامراجعه به ادارات تابعه در شهرستان ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه کرده و موارد تخلف را گزارش کنند.
هم اکنون حدود 56 هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب در استان کردستان وجود دارد که از این تعداد 29 هزار واحد در مرکز استان مستقر بوده و حدود سه درصد از این واحدهای صنفی فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای محسوب می شوند.
3034/ 3020
** خبرنگار: حسن حسین زاده ** انتشار دهنده: عبدالله رحمانی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازرسی اصناف در کردستان از مرز 12 هزار و 900 مورد گذشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..