تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعداد داوطلبان عضویت در شوراهای شهر و روستای دماوند به 222 نفر رسید

به گزارش ایرنا از کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان دماوند، ناصر محمودی‌فرد با اعلام ابن خبر اظهار کرد: ثبت‌نام از داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان دماوند در سومین روز ادامه یافت و امروز 59 داوطلب در محل فرمانداری شهرستان و بخشداری‌های مرکزی و رودهن اعم از بخش شهری و روستایی ثبت‌نام شدند.
وی با بیان اینکه از این تعداد 58 مرد و یک زن ثبت‌نام کردند، افزود: در روز سوم ثبت‌نام، تعداد 19 داوطلب با حضور در فرمانداری شهرستان دماوند برای عضویت در شوراهای اسلامی بخش شهری از جمله دماوند، کیلان، رودهن، آبسرد، آبعلی و رودهن ثبت‌نام کردند.
رئیس حوزه انتخابیه شهرستان دماوند ادامه داد: همچنین تعداد 34 داوطلب در بخشداری مرکزی دماوند و تعداد 8 داوطلب در بخشداری رودهن برای عضویت در شوراهای اسلامی روستاهای بخش‌های مرکزی و رودهن در روز سوم ثبت‌نام‌ اعلام کاندیداتوری کردند تا تعداد کل ثبت‌نام‌کنندگان در این دو بخش به ترتیب به 75 و 35 نفر برسد.
محمودی‌فرد تصریح کرد: با پایان سومین روز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراها، تعداد کل داوطلبان عضویت در پنجمین دوره شوراهای شهر و روستای شهرستان دماوند به 222 رسید.
وی تأکید کرد: با توجه به پیش‌بینی شلوغی ثبت‌نام‌ها در روزهای آخر، داوطلبان عضویت در پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا باید هرچه زودتر با مراجعه به محل‌ ثبت‌نام در فرمانداری و بخشداری‌های مرکزی و رودهن اقدام کنند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: الهام حیدری**انتشاردهنده: محمد بیدارمنش
تهرام/1109/7246 / 6139

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعداد داوطلبان عضویت در شوراهای شهر و روستای دماوند به 222 نفر رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..