تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محمد بحرانی بدون جناب خان به «خندوانه» باز می گردد

تاریخ نشر : چهارشنبه 2 فروردین 1396 مشاهده : 67 سایر اخبار سینمای ایران و جهان RSS

محمد بحرانی در خندوانه : رامبد جوان در برنامه «سه ستاره» که ظهر امروز پخش شد، خبر بازگشت محمد بحرانی با یک عروسک جدید را به «خندوانه» داد.

محمد بحرانی در خندوانه

رامبد جوان که جزو برگزیده‌های مردمی برنامه «سه ستاره» بود، امروز ۳۰ اسفند  در این برنامه با اجرای علیخانی حضور پیدا کرد و خبرهای جدیدی از «خندوانه» به مخاطبان داد.

رامبد جوان دو تندیس اجرا و بهترین برنامه را برای «خندوانه» از دستان رضا شفیعی جم در برنامه «سه ستاره» دریافت کرد.

 محمد بحرانی در کنار همسرش

او در بخش دیگری از این برنامه، خبری جدید برای مخاطبان «خندوانه» داشت و آن بازگشت محمد بحرانی صداپیشه عروسک محبوب جناب خان به این برنامه بود. جوان در این باره گفت: «جناب خان به هیچ وجه در برنامه نخواهد بود اما این نوید را به مردم می دهم که محمد بحرانی با یک عروسک جدید به برنامه می‌آید.»

خبرآنلاین

اخبار مرتبط:

آخرین خبر محمد بحرانی از جناب خان و خندوانه! + عکس

محمد بحرانی صدا پیشه جناب خان و رفقای قدیمی + عکس

داستان زندگی فوتبالی جناب خان ! / گفت و گوی خواندنی با محمد بحرانی

بیوگرافی کامل محمد بحرانی

گفتگو با محمد بحرانی صداپیشه “جناب خان” خندوانه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محمد بحرانی بدون جناب خان به «خندوانه» باز می گردد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..