تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رضا عطاران و حمید فرخ‌نژاد در نخستین محصول مشترک سینمای ایران و تایلند / عکس

رضا عطاران و حمید فرخ‌نژاد در نخستین محصول مشترک سینمای ایران و تایلند / عکس

فرهنگ > سینما - رضا عطاران در صفحه اینستاگرامش از آغاز فیلمبرداری ساخته جدید عبدالرضا کاهانی به عنوان محصول مشترک ایران و تایلند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رضا عطاران با انتشار عکسی از خود و حمید فرخ‌نژاد در صفحه اینستاگرامش نوشت: «با حمید خان فرخ‌نژاد... سر فیلم کاهانی...»

هفته پیش (15 مارس) بود که حمید فرخ‌نژاد نیز با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش از حضور در تایلند همراه با گروه فیلمبرداری خبر داد.


فرخ نژاد همچنین حدودا سه هفته پیش (ششم مارس) عکسی سه نفره از خود، رضا عطاران و عبدالرضا کاهانی با کپشن «فیلم جدید عبدالرضا کاهانی، تایلند» منتشر کرده بود. 


ظاهرا فیلمبرداری اثر جدید عبدالرضا کاهانی که هنوز نام آن اعلام نشده است به عنوان محصول مشترک ایران و تایلند آغاز شده است.  

58242




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رضا عطاران و حمید فرخ‌نژاد در نخستین محصول مشترک سینمای ایران و تایلند / عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..