تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پای میوه های ممنوعه خارجی به مغازه ها رسید/فاصله یک میلیونی بهای زعفران با قیمت اصلی

پای میوه های ممنوعه خارجی باز به مغازه ها رسید

رئیس اتحادیه بار فروشان گفت: براساس قانون 11 سازمان حفظ نباتات میوه های ممنوعه خارجی باید به سرزمین اصلی بازگردد یا پشت مرزها امحا شود چرا که کنترل آن در داخل سخت تر است.

فاصله یک میلیونی بهای زعفران با قیمت اصلی

عضو شورای ملی زعفران گفت:در حال حاضر قیمت هر کیلو زعفران بین 5 تا 6 میلیون تومان است که با قیمت واقعی محصول فاصله یک میلیون تومانی داریم اما با عرضه بیش از تقاضا به ثبات خواهیم رسید.

خرید حمایتی شیرخام از هفته آینده کلید می خورد

رئیس سازمان مرکزی تعاون روستایی گفت: ازهفته آینده طرح خرید حمایتی شیرخام از دامداران در پنج استان عمده اعم از اصفهان، خراسان رضوی،البرز،قزوین و تهران آغاز خواهد شد.

صادرات فله هندوانه و خربزه ممنوع شد

رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی گفت:هندوانه و خربزه از جمله محصولات فله صادراتی است که در یک ماه آینده با نهایی شدن مصوبه صادرات آن فقط به صورت بسته بندی امکان پذیر است.

درخواست مشوق صادراتی برای لبنیات/خرید مازاد شیر خام در سال جاری

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت:درخواست200 میلیارد تومان مشوق صادراتی را برای اختصاص به صنایع لبنی به دولت داده‌ایم.

خود کفایی گندم محقق می شود یا خیر؟ / تیر واردات، تولید را نشانه گرفت

هرچند به گفته مسئولان نمی شود درهای کشور را به روی دنیا بست اما نباید فراموش کرد که جولان واردات کالاهای رنگارنگ آن هم بدون حساب و کتاب کمر تولید ملی را خم می کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پای میوه های ممنوعه خارجی به مغازه ها رسید/فاصله یک میلیونی بهای زعفران با قیمت اصلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..