تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لاوروف از رژیم صهیونیستی انتقاد کرد

وزیر خارجه روسیه با انتقاد تلویحی از حملات انجام شده توسط رژیم صهیونیستی به خاک سوریه در هفته گذشته، گفت که مسکو اسرائیل را بر اساس کردارش قضاوت خواهد کرد.

«سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه طی سخنان امروز خود به شکلی طعنه آمیز و تلویحی از حملات و تجاوز هفته گذشته جنگنده های رژیم صهیونیستی به خاک سوریه انتقاد کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، بر اساس این گزارش، لاوروف با تاکید بر اینکه مسکو پیشتر در خصوص همکاری با رژیم صهیونیستی در جنگ سوریه به توافق رسیده، به شکلی تلویحی از حملات انجام شده توسط اسرائیل انتقاد کرد.

وزیر خارجه روسیه گفت که پیشتر و در جریان سفر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به مسکو، دو طرف بر سر این موضوع با یکدیگر توافق کرده اند و افزود: ما برای سنجش پایبندی شرکای اسرائیلی خود به این توافق ها، بر اساس عمل (طرف مقابل) قضاوت می کنیم و نه به سخن (آنها).

گفتنی است که جنگنده های متجاوز اسرائیل پنج روز قبل چندین نقطه از خاک سوریه در نزدیکی مرز با سرزمین های اشغالی را مورد هدف قرار دادند.

«یسرائیل کاتز»، وزیر حمل و نقل رژیم صهیونیستی دلیل انجام این حمله را جلوگیری از انتقال تسلیحات پیشرفته به لبنان و حزب الله عنوان کرد.

«آویگدور لیبرمن»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز در سخنانی جداگانه مدعی شد که آن دسته از سامانه های دفاعی که در خاک سوریه و علیه جنگنده های رژیم صهیونیستی مستقر شده بودند، در این حملات از بین رفته اند.  

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لاوروف از رژیم صهیونیستی انتقاد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..