تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




السنوار رئیس دفتر سیاسی حماس: قدرت بازدارندگی مقابل اسراییل ایجاد کردیم

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز به نقل از رای الیوم، "يحيى السنوار" رئیس دفتر سیاسی حماس در اولین حضور رسمی مقابل دوربین رسانه ها اعلام کرد: حماس توازن بزرگ و قدرت بازدارندگی در مقابل اسراییل ایجاد کرده است و این جنبش تا آزادی کامل فلسطین راه خود را ادامه خواهد داد.

 

رئیس دفتر سیاسی حماس  افزود: در پیش روی جنبش حماس مصالح بزرگی وجود دارد که خارج از هر گونه محاسبات و معادلات است؛ چون حماس با عنایت های الهی راه خود را ادامه می دهد.

 

رهبران سیاسی و نظامی حماس اخیرا توافق کردند که یحیی السنوار مسئول کل جنبش حماس در نوار غزه و خلیل الحیه هم جانشین او باشد. السنوار اسیری آزاده فلسطینی که به موجب قراداد وفاداری با آزادگان آزاد شد.

 

السنوار به محض آزادی از زندان های رژیم صهیونیستی به عنوان مشاور اسماعیل هنیه نائب رئیس دفتر سیاسی حماس و مسئول پرونده نظامیان اسیر اسرائیلی نزد گردان های شهید عزالدین قسام انتخاب شد و مسئول پرونده مذاکرات بر سر مبادله اسرا با رژیم صهیونیستی خواهد بود.

 

512




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «السنوار رئیس دفتر سیاسی حماس: قدرت بازدارندگی مقابل اسراییل ایجاد کردیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..