تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعداد ثبت‌نامی انتخابات شوراها در استان آذربایجان شرقی از مرز 2500 نفر گذشت

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، سعید شبسترى خیابانى در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به آغاز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات شورای شهر و روستای آذربایجان شرقی از 30 اسفند 95 اظهارداشت: در بازه زمانی سه روزه، 2 هزار و 541 نفر در سراسر استان نام‌نویسی کردند که روند ثبت‌نام تا 6 فروردین ادامه دارد.

وی با بیان اینکه 839 نفر در روز نخست ثبت‌نام ها حضور یافته و مدارک خود را تکمیل کردند، افزود: دیروز هم ٧٤٥ داوطلب انتخابات شورای شهر و روستا در سطح استان نام‌نویسی کردند که ثبت‌نام امروز به 936 نفر رسید.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی ادامه داد: که از این تعداد 621 نفر در شوراهای شهر و یک هزار و 920 نفر در شوراهای روستا ثبت‌نام کرده‌اند.

شبستری به آمار امروز ثبت‌نام در تبریز اشاره کرد و گفت: در سومین روز ثبت‌نام ها در حوزه شهرستان تبریز 101 نفر نام نویسی کردند که از این تعداد 77 نفر در شورای شهر و 24 نفر در شوراهای روستایی ثبت‌نام کردند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با بیان اینکه در شهرهای بالای 20 هزار نفر جمعیت، داوطلبان ملزم به داشتن حداقل مدرک تحصیلی لیسانس هستند، گفت: در شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت نیز حداقل مدرک تحصیلی مورد نیاز، فوق دیپلم یا مدرک معادل برای داوطلبان شوراها است.

وی در ارتباط با مدرک تحصیلی مورد نیاز برای ثبت نام در انتخابات شورای روستایی، خاطرنشان کرد: در روستاهای تا دویست خانوار داوطلبان باید حداقل سواد خواندن و نوشتن داشته باشند و در روستاهای بالای 200 خانوار نیز حداقل مدرک مورد نیاز برای ثبت نام مدرک تحصیلی دیپلم است.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی تاکید کرد: افرادی که در دوره‌های قبل عضو شورا بوده‌اند از شرط مدرک معاف هستند، به شرطی که در همان محلی که دوره گذشته عضو شورا بودند نام‌نویسی کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعداد ثبت‌نامی انتخابات شوراها در استان آذربایجان شرقی از مرز 2500 نفر گذشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..