تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقامت مسافران در استان همدان ۲۴ درصد افزایش یافته است

علیرضا خاکسار در گفتگو با خبرنگار مهر بابیان اینکه طرح نوروزی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان از ۲۶ اسفندماه آغاز شده و تا ۱۳ فروردین ماه ادامه دارد، گفت: ۴۰ هتل، هتل آپارتمان، مسافرخانه، مجتمع اقامتی گردشگری به علاوه مدارس در استان همدان آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است.

وی با اشاره به اینکه اقامت مسافران در استان همدان ۲۴ درصد و بازدید از امکان تاریخی طبیعی ۴۰ درصد افزایش داشته است، اظهار داشت: درصورت شرایط جوی مناسب، تعداد مسافران نوروزی و میزان بازدیدها از امکان تاریخی طبیعی استان همدان نسبت به سال گذشته افزایش می یابد.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: طی ۶ روز گذشته ۱۱۶ هزار و ۳۰۰ گردشگر از امکان تاریخی طبیعی همدان بازدید و ۳۷ هزار و ۳۵۰ نفردر هتل‌ها، هتل آپارتمان، مهمانپذیر، مسافرخانه‌ها و کمپ‌های توریستی استان همدان اقامت داشته‌اند.

خاکسار افزود: با آغاز سفرهای نوروزی از ۲۵ اسفندماه تا کنون ۱۱۶ هزاو ۳۰۰ گردشگر و مسافر نیز از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و انسان ساخت استان همدان بازدید داشته اند.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان عنوان کرد: بیشترین بازدیدها مربوط به غارعلیصدر، آرامگاه بوعلی سینا، آرامگاه باباطاهر و تپه هگمتانه  است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقامت مسافران در استان همدان ۲۴ درصد افزایش یافته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..