تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای طرح «آرامش بهاری» در ۶ بقعه شهرستان رزن

حجت الاسلام احمدرضا خزائی در گفتگو با خبرنگار مهر  با بیان اینکه با طرح «آرامش بهاری» به استقبال از آغاز بهار طبیعت در سطح بقاع متبرکه رفته‌ایم، اظهار داشت: طرح ملی آرامش بهاری با برنامه ریزی های صورت گرفته توسط اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان در سطح بقاع متبرکه این شهرستان در حال انجام است.

وی عنوان کرد: طرح آرامش بهاری در ۶ بقعه متبرکه شهرستان رزن از ۲۸ اسفندماه سال گذشته آغاز شده و تا ۱۴ فروردین سال جاری ادامه خواهد یافت.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رزن عنوان کرد: امام زاده قاسم(ع) رزن، امامزاده پنچ تن (ع) روستای کرفس، امامزاده اسماعیل (ع) روستای چپقلو، امامزاده اظهر (ع)   روستای درجزین، امامزاده علمدار (ع) روستای شنچور و امامزاده شاهزاده عبدالله (ع) روستای شوند از بقاع متبرکه ای است که طرح آرامش بهاری در آن‌ها اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه مراسم تحویل سال نو یکی از ویژه برنامه‌های طرح «آرامش بهاری» در محل امامزادگان واجب التعظیم بود، عنوان کرد: در ۲ بقعه متبرک امام زاده پنج تن (ع) روستای کرفس و امام زاده قاسم(ع) شهر رزن این مراسم برگزار شد.

حجت الاسلام خزائی به برپایی ۲ خیمه معرفت در سطح بقاع متبرکه شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: برنامه سخنرانی، ادعیه و مناجات، غرفه‌های مشاوره وقف و پاسخگویی به مسایل شرعی توسط روحانیون از دیگر برنامه‌های طرح آرامش بهاری اداره اوقاف شهرستان رزن است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای طرح «آرامش بهاری» در ۶ بقعه شهرستان رزن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..