تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیر اجرایی سی‌دی پراجکت از احتمال ساخت نسخه‌ی بعدی The Witcher می‌گوید

مدیر اجرایی سی‌دی پراجکت از احتمال ساخت نسخه‌ی بعدی The Witcher می‌گوید

سومین نسخه از سری بازی‌های The Witcher در حالی منتشر شد که سی‌دی پراجکت رسما اعلام کرد که این نسخه، آخرین نسخه از بازی The Witcher خواهد بود. موفقیت این بازی به قدری بود که بسیاری از هواداران خواهان نسخه‌ی بعدی بازی بودند و مدیر اجرایی سی‌دی‌پراجکت نیز به نظر می‌رسد با هواداران موافق است. با تک‌شات و جزئیات بیشتر این خبر همراه باشید.

 

استودیوی سی‌دی پراجکت رد، پیش از انتشار بازی The Witcher 3: Wild Hunt اعلام کرد که این نسخه، آخرین نسخه‌ی بازی خواهد بود و کسانی که این بازی را به اتمام رساندند، تقریبا با پایانی قابل قبول مواجه شدند. اما شاید اگر استودیوی سازنده‌ی بازی می‌دانست که بیش از ۱۰ میلیون نسخه از این بازی به فروش می‌رود و این بازی به یکی از مورد تحسین‌ترین بازی‌های تاریخ تبدیل می‌شود، هرگز چنین حرفی را نمی‌زد.


حالا با توجه به تعداد بی‌شمار هواداران این بازی، آدام کیزنسکی، مدیر اجرایی سی‌دی پراجکت معتقد است در صورتی که نسخه‌ی بعدی این بازی ساخته نشود، در حق هواداران بی‌انصافی شده است.

 

اگر نسخه‌‌ی جدیدی از بازی The Witcher 3 ساخته نشود می‌توان گفت که در حق هواداران بی‌انصافی شده است. ما بیش از یک دهه بر روی این دنیای فانتزی کار کرده‌ایم و بعید می‌دانم که به همین راحتی به پایان آن نزدیک شده باشیم. هنوز خیلی زود است که بخواهیم در مورد نسخه‌ی بعدی بازی صحبت کنیم اما ما هرگز آن را فراموش نخواهیم کرد.


قطعا شنیدن ساخت نسخه‌ی جدیدی از بازی The Witcher می‌تواند تمامی هواداران این بازی را خوشحال کند. در هر صورت، به نظر می‌رسد استودیوی سی‌دی‌پراجکت تصمیم دارد تا ساخت نسخه‌ی بعدی بازی را در نظر داشته باشد و مدیر اجرایی این استودیو نیز کاملا زیرکانه ساخت نسخه‌ی بعدی را تایید کرده هر چند این اتفاق ممکن است به این زودی‌ها رخ ندهد.

the witcher 3
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیر اجرایی سی‌دی پراجکت از احتمال ساخت نسخه‌ی بعدی The Witcher می‌گوید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..