تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درز تصویری از داک دسکتاپ گوشی گلکسی اس 8

درز تصویری از داک دسکتاپ گوشی گلکسی اس 8

تا کنون تصاویر بسیار زیادی از پرچم داران بعدی سامسونگ، یعنی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس به بیرون درز پیدا کرده که باعث شده این دو گوشی پیش از رونمایی رسمیشان جزو خبرسازترین محصولات باشند. در ادامه این خبر با تک شات همراه باشید.

از آنجایی که تصاویر مربوط به ظاهر گلکسی اس 8 و رنگ بندی و ویژگی های آن تا کنون لو رفته است، کم کم نوبت به لوازم جانبی مربوط به این اسمارت فون رسیده تا در فضای مجازی خودنمایی کنند. یکی از آن ها، داک دسکتاپ گلکسی اس 8 است که پیش تر شایعات مربوط به عرضه آن مطرح شده بود. در واقع این شایعات اشاره کرده بودند که قابلیتی شبیه به کانتینیوم ویندوز برای گلکسی اس 8 هم عرضه می شود. کانتینیوم قابلیتی است که کمک می کند دستگاه های موبایل مجهز به ویندوز کاربران به نمایشگری متصل شوند و تبدیل به دسکتاپ شوند.

البته ما هنوز نمی دانیم که سامسونگ با داک دسکتاپ گلکسی اس 8 دقیقاً چه بر سر دارد و از طریق آن قصد دارد چه قابلیت یا امکانی را به کاربرانش ارایه دهد. خصوصاً که گلکسی اس 8 یک گوشی اندرویدی است. اما افرادی که در سایت WinFuture.de کار می کنند، موفق شدند تا به تصویری از این داک دسکتاپ دست یابند و تا حدودی ذهن ها را نسبت به این محصول کنجکاو کنند. به نظر می رسد که این داک، امکانی موسوم به Galaxy Desktop را به خریداران گلکسی اس 8 ارایه خواهد داد. هم چنین درون این دستگاه، یک فن خنک کننده تعبیه شده تا گوشی شما در هنگام کار داغ نکند.

از دیگر قابلیت های این داک دسکتاپ می توانیم به پشتیبانی اش از HDMI تا رزولوشن 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه، برخورداری از دو پورت USB 2.0 و یک پورت اترنت 100 مگابایتی و منبع تغذیه یا شارژر اشاره کنیم.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درز تصویری از داک دسکتاپ گوشی گلکسی اس 8»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..