تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشکر کی روش از منصوریان

چهارشنبه، 2 فروردین 1396 ساعت 19:332017-03-22ورزشي

در تمرینات تیم ملی در دوحه یکی از آماده ترین بازیکنان وریا غفوری بود.

بازیکنی که به دلیل مصدومیت نتوانست استقلال را در آخرین بازی اش در برابر لوکوموتیو همراهی کند.

- بر خلاف آنچه گفته می شد وریا به دلیل مصدومیت بازی با قطر و چین را از دست داده این بازیکن سر و حال آماده است و در آخرین تمرین تاکتیکی تیم ملی پیش از بازی با قطر هم حضور فعالی داشت.

اگر در بازی فردا علیرضا جهانبخش قادر به همراهی تیم ملی نباشد غفوری به جای او بازی خواهد کرد.

کی روش پیش تر دانیال ماهینی را به همین بهانه به اردوی تیم ملی دعوت کرد اما بعد از اینکه کادر پزشکی تیم ملی اعلام کرد وریا مشکی برای همراهی تیم ملی در این دوبازی نخواهد داشت دانیال ماهینی را از اردوی تیم ملی خط زد.

باید به این نکته اشاره کرد که علیرضا منصوریان بنا به توصیه کادر پزشکی تیم ملی به وریا در بازی با لوکوموتیو میدان نداد تا آسیب دیدگی این بازیکن حاد نشود.

کی روش به این خاطر از علیرضا منصوریان تشکر کرده است.


کلید واژه ها: تیم ملی - بازی - علیرضا منصوریان - منصوریان - اردوی تیم ملی - بازی با قطر - کی روش - علیرضا جهانبخش - ماهینی - پزشکی - آسیب دیدگی - بازیکنان - جهانبخش - استقلال - توصیه - دوحه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشکر کی روش از منصوریان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..