تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«محسن هاشمی» در کنار «روحانی» کاندیدای ریاست‌جمهوری می‌شود

به گزارش تسنیم، محمود علیزاده طباطبایی وکیل خاندان هاشمی‌رفسنجانی و عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران امروز با حضور در فرمانداری تهران، داوطلب انتخابات شورای شهر تهران شد.

وی در جمع خبرنگاران گفت: آقای محسن هاشمی‌رفسنجانی کاندیدای ریاست‌جمهوری می‌شود.

علیزاده‌طباطبایی خاطرنشان کرد: طبق تصمیمی که گرفته شده ایشان (محسن هاشمی) کاندیدای شورای شهر نمی‌شود و قرار است کاندیدای ریاست‌جمهوری دوره دوازدهم شود.

وکیل خانوادگی هاشمی‌رفسنجانی تاکید کرد: بنا شده اگر کاندیدای دیگری در کنار روحانی باشد، آن فرد آقای محسن هاشمی است.

وی با انتقاد از شیوه اداره شهر تهران، گفت: تهران را نمی‌توان با سلیقه اداره کرد. اولویت اول شهرداری باید قانون‌مداری باشد.

علیزاده‌طباطبایی اظهار داشت: باید کسانی که ساختمان‌های بیشتر و ماشین‌های لوکس دارند، عوارض بیشتری بدهند. شهر را باید با عوارض اداره کرد. متاسفانه املاک شهر فروخته شده، الان تقریبا همه املاک شهر فروخته شده و خزانه خالی است.

وی درباره ارائه لیست شورای شهر از سوی اصلاح‌طلبان تصریح کرد: اصلاح‌طلبان، شورای هماهنگی اصلاحات و کارگزاران یک لیست مشترک تخصصی برای شورای شهر می‌دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««محسن هاشمی» در کنار «روحانی» کاندیدای ریاست‌جمهوری می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..