تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتشار تصویر رسمی پس‌زمینه اندروید O

گوگل دیروز اولین پیش‌نمایش از نسخه بعدی اندروید یعنی اندروید O را به‌صورت عمومی منتشر کرد. نسخه نهایی اندروید O در فصل پاییز معرفی خواهد شد و مسلما برای طرفداران این سیستم‌عامل شگفتی‌های زیادی به همراه دارد.

نسخه پیش‌نمایش اندروید O را می‌توان بر روی دستگاه‌های گوگل پیکسل، گوگل پیکسل XL، گوگل پیکسل C، نکسوس 6P، نکسوس 5X و نکسوس پلیر نصب نمود. اگر شما صاحب یکی از دستگاه‌های فوق نباشید و یا اگر نخواهید این نسخه را نصب کنید، چه کاری باید انجام دهید؟

در صورت عدم نصب این نسخه، ویژگی‌های زیادی را از دست خواهید داد که البته باتوجه به انتشار نسخه پیش‌نمایش، نمی‌توان آن را برای استفاده روزمره پیشنهاد کرد. بااین‌حال اگر شما صاحب یکی از دستگاه‌های ذکر شده نبوده و یا خواهان نصب این نسخه نیستید می‌توانید با دانلود تصویر پس‌زمینه رسمی اندروید O، گوشی هوشمند فعلی خود را شبیه به آن کنید.

در سال‌های اخیر گوگل به‌طور پیوسته در حال کنار گذاشتن تصاویر پس‌زمینه با طراحی متریال بوده که برای اولین‌بار با اندروید لالی‌پاپ معرفی شدند. گوگل در حال‌حاضر بیشتر تصاویر طبیعی و یا تصاویر گرفته شده توسط ماهواره از کره زمین را برای سیستم‌عامل خود در نظر می‌گیرد. این غول جستجوی اینترنتی با معرفی نسخه پیش‌نمایش اندروید O، تصویری از فضا را برای تصویر پس‌زمینه رسمی آن انتخاب کرده است. متاسفانه در اندروید O تنها شاهد یک تصویر پس‌زمینه جدید هستیم که البته به‌نظر ما زیباست.

محمد قریشی

مهندس مکانیک و علاقه مند به دنیای خودرو و تکنولوژی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتشار تصویر رسمی پس‌زمینه اندروید O»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..