تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتهام‌های جدید علیه رئیس ستاد انتخابات ترامپ

اتهام‌های جدید علیه رئیس ستاد انتخابات ترامپ

بین الملل > آمریکا - ایرنا نوشت: در حالی که کمیته‌های مختلف کنگره آمریکا مشغول تحقیق و تفحص درباره روابط احتمالی نزدیکان ترامپ با دولت روسیه هستند، خبرگزاری آسوشیتدپرس رئیس ستاد انتخابات وی را متهم به همکاری با یک میلیاردر روسی برای پیشبرد اهداف مسکو در آمریکا کرد.

به گزارش اسوشیتد پرس، «پال مانافورت» در سال 2005 راهبرد سیاسی و تجاری با هدف تضعیف فضای ضد روسی در آمریکا و پیشبرد اهداف مسکو ارائه داده بود.
در نامه‌ای منتسب به وی که خطاب به «آلگ دریپاسکا» سرمایه دار روس نوشته شده، آمده است: این طرح در صورت اجرای درست و تعهد کافی می‌تواند فواید بسیاری برای دولت «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه داشته باشد.
اسوشیتدپرس مدعی است که مانافورت قرارداد تجاری به ارزش سالیانه 10 میلیون دلار با شرکت تحت مدیریت دریپاسکا داشته و روابط کاری آنها از سال 2006 تا دست کم 2009 ادامه یافته است.

اتهام های مطرح شده علیه رئیس ستاد انتخابات ترامپ به همین جا ختم نمی‌شود.
«سرهی لشچنکو» نماینده پارلمان اوکراین روز دوشنبه مدعی شد که مانافورت در سال 2009 با یک قرارداد صوری مبلغ 750 هزار دلار از «ویکتور یانوکویچ» رئیس جمهوری برکنار شده اوکراین دریافت کرده بود.

مانافورت گرچه به روابط کاری با «آلگ دریپاسکا» اذعان داشته اما هیچ یک از اتهام وارد شده را نپذیرفته است.
این در شرایطی است که وی به ادعای روزنامه «نیویورک تایمز» یکی از افرادی است که در ماه‌های گذشته از جانب نهاد‌های امنیتی آمریکا در پرونده ارتباط احتمالی عوامل ستاد انتخاباتی ترامپ با روسیه تحت نظر بوده است.
این روزنامه اخیرا مدعی شده بود که اعضای ستاد ترامپ در سال منتهی به انتخابات به طور پیوسته با مقام‌های ارشد اطلاعاتی روسیه در ارتباط بودند. مانافورت از ماه مارس تا اوت ریاست این ستاد را برعهده داشت.

52311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتهام‌های جدید علیه رئیس ستاد انتخابات ترامپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..