تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توصیه های پلیس به رانندگان هنگام بارندگی

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عبدالعلی روانبخش اظهار کرد: قبل از حرکت از سالم بودن برف پاک کن، مناسب بودن آج لاستیک، داشتن ضد یخ در منبع رادیاتور و آب در منبع شیشه شور مطمئن شوید.
وی گفت: رانندگان از سرعت غیر مجاز و سبقت های نابجا، انحراف به چپ و حرکات نمایشی و مارپیچ و هرگونه حرکت مخاطره آمیز خودداری کنید.
فرمانده انتظامی کرمان افزود: باید از ترمز کردن به طور ناگهانی خودداری شود چون ضربه زدن به ترمز در سطح لغزنده باعث سر خوردن خودرو می شود.
وی با تاکید بر پرهیز از تعویض دنده ناگهانی از سبک به سنگین هنگام بارندگی گفت: در سطوح لغزنده از خلاص کردن دنده اتومبیل بپرهیزید و آن را در حالت دنده نگاه دارید زیرا کنترل شما در این حالت بیشتر می شود.
سرهنگ روانبخش عنوان کرد: اگر قصد خارج شدن از شهر و استان را دارید حتما خودروی خود را بازدید و از ایمن بودن تجهیزات آن اطمینان حاصل کنید.
خبرنگار: حامد سالاری ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7420/3028

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توصیه های پلیس به رانندگان هنگام بارندگی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..