تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرداخت مطالبات 4 ماهه ارائه کنندگان خدمت در حوزه سلامت/بر اساس قانون 60 درصد بودجه هنگام تحویل سند پرداخت می‌شود

پرداخت مطالبات 4 ماهه ارائه کنندگان خدمت در حوزه سلامت/بر اساس قانون 60 درصد بودجه هنگام تحویل سند پرداخت می‌شودایرج حریرچی قائم وزیر و سخنگوی وزارت بهداشت در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به خریدهای راهبردی و استراتژیک اظهار داشت: وزارت بهداشت سازمان‌های بیمه‌گر و با حمایت نهادهای بیمه‌گر که مجوز‌های خاصی را در سال اخیر داده‌اند بر طبق قول وزیر رفاه قرار است مطالبات 4 ماهه آخر را تا آخر سال پرداخت کنند.

وی بیان کرد: در خرید استراتژیک و راهبردی مطابق نیاز و درمان بیماران دارو تجهیزات پزشکی خریدای می‌شود و این روش کاملا با متد انفعالی فرق می‌کند.

حریرچی ادامه داد: انتظار می‌رود بر طبق قانون بودجه حوزه سلامت 60 درصد آن هنگام تحویل سند و بقیه در حدود سه ماه پرداخت می‌شوند و خبر خوش این است که مطالبات و پرداخت کارانه کارکنان و پزشکان با تاخیر 4 ماهه پرداخت می‌شود.

وی عنوان کرد: بر طبق قول‌های مساعد داده شده بسیاری از مشکلات بیمارستان‌ها و ارائه کنندگان خدمات حل می‌شود.

حریرچی گفت: اقدامات خوبی برای بودجه سازمان‌های بیمه‌گر نحوه خرید استراتژیک و کنترل هزینه انجام شده است و در این راستا بر اساس قانون بودجه مطالبات بیمارستان‌ها با 4 ماه تأخیر پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرداخت مطالبات 4 ماهه ارائه کنندگان خدمت در حوزه سلامت/بر اساس قانون 60 درصد بودجه هنگام تحویل سند پرداخت می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..