تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتایج درخشان ایرانی ها در تیراندازی با کمان آسیا

نتایج درخشان ایرانی ها در تیراندازی با کمان آسیا

کمانداران ایران در روز دوم رقابت‌های تیراندزای با کمان کاپ آسیا در تایلند موفق شدند جایگاه نخست تیمی و انفرادی مرحله مقدماتی را به خود اختصاص دهند.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز و به نقل از تسنیم، کمانداران کامپوند ایران در بخش مردان در روز دوم رقابت‌های تیراندازی با کمان کاپ آسیا در بانکوک تایلند، موفق شدند نتایج درخشانی کسب کنند.

در این رقابت‌ها و در مرحله مقدماتی اسماعیل عبادی با 704 امتیاز جایگاه اول، مجید قیدی با 697 امتیاز جایگاه چهارم، امید طاهری با 695 جایگاه ششم و مهرداد فلاحی با 694 امتیاز جایگاه هفتم را کسب کردند و راهی دور حذفی شدند.

تیم ایران در پایان مرحله مقدماتی و با 2096 امتیاز مقام نخست جدول را در بخش تیمی به خود اختصاص داد و در مرحله نخست دور حذفی استراحت دارد.

109




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتایج درخشان ایرانی ها در تیراندازی با کمان آسیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..