تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزینه نخست رونی در صورت ترک یونایتد مشخص شد

علاقه ستاره سرخ ها به اورتون؛

گزینه نخست رونی در صورت ترک یونایتد مشخص شد

کاپیتان شیاطین سرخ می‌خواهد که در صورت ترک این تیم به باشگاه سابقش اورتون بازگردد.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز و به نقل از ایسنا، ایندیپندنت نوشت: وین رونی جایگاه اصلی خود در ترکیب منچستر یونایتد را از دست داده است. با آمدن ژوزه مورینیو انتظار می‌رفت که با توجه به علاقه زیادی که این مربی پرتغالی به رونی داشت او را بیش‌تر در ترکیب اصلی به بازی گیرد اما این‌گونه نشده است.


رونی به نظر می‌رسد که سال پایانی حضورش در منچستر یونایتد را پشت سر می‌گذارد تا جایی‌که حتی در فصل جابه‌جایی زمستانی هم او تا آستانه جدایی از شیاطین سرخ پیش رفت اما در نهایت رقم‌های نجومی باشگاه‌های چینی او را وسوسه نکرد.

روزنامه ایندیپندنت انگلیس اعلام کرد که اولویت رونی در صورت ترک منچستر یونایتد باشگاه پیشینش اورتون خواهد بود و دوست دارد که سال‌های پایانی فوتبالی خود را در گودیسون پارک پشت سر گذارد.

رونی در سال ۲۰۰۴ اورتون را ترک و پیراهن شیاطین سرخ را بر تن کرد تا شاگرد سرآلکس فرگوسن شود. او بهترین گلزن تاریخ باشگاه منچستر یونایتد و تیم ملی فوتبال انگلیس به شمار می‌آید.

رونالد کومان، سرمربی هلندی اورتون پیش از این اعلام کرد که از بازگشت وین رونی استقبال خواهد کرد و باشگاه اورتون هم اعلام کرد که برای بازگشت این بازیکن بزرگ حاضر است که رقم حقوق هفتگی ۱۵۰ هزار پوند را به او پرداخت کند.

وستهام هم دیگر باشگاهی است که به جذب رونی ابراز علاقه کرد اما او حاضر نشد که راهی این تیم شود.

109




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزینه نخست رونی در صورت ترک یونایتد مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..