تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آماده میزبانی از جام جهانی ۲۰۱۸ در بالاترین سطح هستیم

موتکو؛

آماده میزبانی از جام جهانی ۲۰۱۸ در بالاترین سطح هستیم

معاون نخست وزیر و رئیس فدراسیون فوتبال روسیه تأکید کرد، مسکو در بالاترین سطح ممکن آماده میزبانی از جام جهانی ۲۰۱۸ است.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز و به نقل از تسنیم، سایت روسی جام جهانی 2018 نوشت: ویتالی موتکو پس از پایان جلسه خود با آندره ووروبیف، فرماندار مسکو گفت: مسکو به خوبی مهیای میزبانی از جام جهانی در بالاترین سطح ممکن شده است. جلسه امروز با فرماندار نشان داد که تمام دستگاه‌های مربوط به آماده‌سازی جام جهانی اقدامات مورد نیاز را برای ایجاد بهترین شرایط انجام می‌دهند.

ویتالی موتکو که ریاست کمیته سازماندهی جام جهانی 2018 روسیه را بر عهده دارد پس از پایان این جلسه وضعیت آماده‌سازی ورزشگاه‌های آوانگراد مسکو را که محل تمرینات تیم‌های ملی کشورهای مختلف خواهد بود، مورد بازدید قرار داد.

در مسکو 17 مجموعه ورزشی برای آماده‌سازی و تمرینات تیم‌های ملی شرکت‌کننده در جام جهانی 2018 روسیه در نظر گرفته شده است که مدرن‌سازی و کار روی زمین‌های چمن آنها از دو ماه دیگر آغاز می‌شود.

جام جهانی 2018 روسیه در 12 ورزشگاه 11 شهر این کشور با شرکت 32 تیم برگزار خواهد شد.

109




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آماده میزبانی از جام جهانی ۲۰۱۸ در بالاترین سطح هستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..