تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلکسی اس 8 یا گلکسی اس 8 پلاس؛ سامسونگ روی فروش کدامیک حساب بیشتری باز کرده است؟

گلکسی اس 8 یا گلکسی اس 8 پلاس؛ سامسونگ روی فروش کدامیک حساب بیشتری باز کرده است؟

کمپانی سامسونگ در طی یکی دو سال اخیر، مدلی جدید تحت عنوان اج (edge) را در کنار پرچمدار سری گلکسی اس خود رونمایی و روانه بازار می کرد و از آن جایی که این مدل، از نمایشگری مجهز به لبه های منحنی بهره می برد مورد استقبال خریداران قرار می گرفت و به نوعی، بیشترین میزان فروش را به خود اختصاص می داد.

اما امسال مهندسان این شرکت کره ای، قصد دارند تا هر دو مدل از کهکشانی های سری گلکسی اس خود را به چنین نمایشگرهایی مجهز کنند؛ از این رو، دیگر خبری از مدل اج نخواهد بود و شاهد عرضه مدل پلاس خواهیم بود. با تک شات همراه باشید.

حال که دیگر هر دو کهکشانی امسال سامسونگ یعنی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس، از نمایشگرهای منحنی بهره می برند، تفاوت آن ها در ابعاد صفحه نمایش خواهد بود به طوری که مدل نخست با صفحه نمایش 5.8 اینچی و مدل پلاس نیز با صفحه نمایش 6.2 اینچی روانه بازار خواهد شد. اما بر اساس آخرین گزارش ها و به دنبال ایجاد این تغییر بزرگ، توجه مدیران سامسونگ از مدل دوم یعنی گلکسی اس 8 پلاس به مدل اصلی که همان گلکسی اس 8 است، متمرکز خواهد شد.

در این گزارش آمده است که سامسونگ، تولید 2.6 میلیون دستگاه گلکسی اس 8 و 2.1 میلیون دستگاه گلکسی اس 8 پلاس را در ماه جاری آغاز کرده است. البته این تفاوت در میزان تولید، به مرور زمان و با افزایش تقاضا بیشتر خواهد شد به طوری که گفته می شود این شرکت، 4.5 میلیون دستگاه گلکسی اس 8 و 3.3 میلیون دستگاه گلکسی اس 8 پلاس را برای ماه آوریل در نظر گرفته است.

شنیده ها حاکی از این است که سامسونگ برای 12.5 میلیون دستگاه گوشی سری گلکسی اس 8 برنامه ریزی کرده که از این تعداد، 7.1 میلیون دستگاه به مدل 5.8 اینچی و 5.4 میلیون دستگاه به مدل 6.2 اینچی اختصاص خواهد یافت.

البته هنوز این اطلاعات به طور رسمی توسط سامسونگ تایید و یا رد نشده اند و بدین ترتیب، باید تا 29 مارس یعنی زمان رونمایی از این دو گوشی صبر کرد تا همه چیز از زبان مدیران این شرکت عنوان شود.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلکسی اس 8 یا گلکسی اس 8 پلاس؛ سامسونگ روی فروش کدامیک حساب بیشتری باز کرده است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..