تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوشی Ulefone Power 2 رونمایی شد؛ رم 4 گیگ + باتری 6050 میلی آمپری

گوشی Ulefone Power 2 رونمایی شد؛ رم 4 گیگ + باتری 6050 میلی آمپری

چند وقتی بود که زمزمه هایی مبنی بر تصمیم احتمالی کمپانی Ulefone برای رونمایی از اسمارت فون هایی جدید در فضای مجازی به گوش می رسید تا که این که امروز، این شرکت از جدیدترین عضو خانواده گوشی های هوشمند خود به نام Power 2 پرده برداشت. با تک شات همراه باشید.

محصولی که اصلی‌ترین مشخصه آن، مدت زمان بالای نگهداری شارژ آن است به طوری که یک باتری قدرتمند 6050 میلی آمپر ساعتی، انرژی لازم را به رگ های این اسمارت فون تزریق می کند. در خصوص سایر مشخصه های این گوشی نیز می توان به صفحه نمایش 5.5 اینچی فول اچ دی، رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، اسکنر اثر انگشت، پردازنده هشت هسته ای MTK6750T با سرعت کلاک 1.5 گیگاهرتزی و سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا اشاره کرد.

علاقه‌مندان به عکاسی موبایلی نیز می توانند با استفاده از سنسور های 16 و 13 مگاپیکسلی تعبیه شده در قسمت های پشتی و جلویی گوشی، عکس ها و ویدیوهای کم‌نظیری را ثبت کنند. همانطور که اشاره شد باتری این گوشی، نقطه قوت آن است به طوری که قادر است تا 4 روز شارژ را در خود نگه دارد. همچنین این گوشی، از تکنولوژی شارژ سریع 9V/2A PE2.0 بهره می برد که مدت زمان پر شدن شارژ را به دو ساعت تقلیل می دهد.

این اسمارت فون در سه رنگ مشکی، طلایی و خاکستری روانه بازار خواهد شد و پیش فروش آن نیز از 29 مارس کلید خواهد خورد. به گفته Ulefone، کاربرانی که در وب سایت این شرکت ثبت نام نمایند، یک هدیه 40 دلاری به آن ها تعلق خواهد گرفت که می توانند از آن برای خرید این گوشی استفاده نمایند.

گوشی گوشی گوشی گوشی گوشی گوشی
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوشی Ulefone Power 2 رونمایی شد؛ رم 4 گیگ + باتری 6050 میلی آمپری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..