تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترافیک نیمه سنگین در آزادراه‌های استان/ حادثه در آزادراه قزوین-تهران یک کشته بر جای گذاشت

ساعت: 17:53 منتشر شده در مورخ: 1396/01/02 شناسه خبر: 1069065

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در حال حاضر ترافیک در آزادراه‌های استان قزوین نیمه‌سنگین بوده و مسافران باید با احتیاط رانندگی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ نصرالله بیگلری رئیس پلیس راه استان قزوین در گفت‌وگو با  شاخص، با اشاره به  وضعیت جاده‌های استان اظهار کرد: ترافیک در آزادراه‌های  قزوین-رشت، قزوین-کرج و قزوین-زنجان نیمه‌سنگین است.

وی با بیان اینکه سایر محورهای مواصلاتی استان قزوین ترافیکی عادی و روان دارند، افزود: رانندگان باید احتیاط لازم را داشته باشند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

حادثه در آزادراه قزوین-تهران یک کشته بر جای گذاشت

رییس پلیس راه استان قزوین خاطرنشان کرد: متاسفانه  ساعت ۳:۲۰ دقیقه بامداد امروز در آزادراه قزوین-تهران یک دستگاه خودرو سواری پراید با کامیونت به دلیل  لغزندگی جاده در پی بارش باران و نداشتن سرعت مطمئنه، تصادف کرده و یک کشته و ۲ مصدوم بر جای گذاشت.

بیگلری ادامه داد: از رانندگان و مسافران تقاضا داریم به هیچ وجه در لاین اضطراری بزرگراه‌ها توقف نکنند و در صورت خستگی و خواب آلودگی در اولین توقفگاه ایستاده و استراحت کنند.

رئیس پلیس راه استان قزوین‌ در پایان از رانندگان خواست تا برای داشتن سفری ایمن به نکات ایمنی و مقررات راهنمایی و رانندگی توجه کرده و با سرعت مطمئن در جاده برانند.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترافیک نیمه سنگین در آزادراه‌های استان/ حادثه در آزادراه قزوین-تهران یک کشته بر جای گذاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..