تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برف و باران بهاری تا روز شنبه مهمان آسمان قزوین است

ساعت: 17:53 منتشر شده در مورخ: 1396/01/02 شناسه خبر: 1069072

کارشناس هواشناسی گفت: از فردا تا شنبه سامانه بارشی فعالی منطقه را تحت تأثیر قرار خواهد داد که در سطح استان بارش‌های قابل ملاحظه‌ای را به همراه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی آخوندی کارشناس هواشناسی در گفت‌وگو با  شاخص، در خصوص وضعیت آب و هوایی استان قزوین اظهار کرد: طبق آخرین نقشه‌های هواشناسی برای امروز در ساعات بعدازظهر و شب همچنان ناپایداری‌های جوی را داریم.

وی افزود: این ناپایداری‌ها به صورت بارش‌های رگباری و گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد لحظه‌ای شدید خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی گفت: در مناطق مرتفع و کوهستانی بارش برف و کولاک را خواهیم داشت.

آخوندی خاطرنشان کرد: از فردا تا شنبه سامانه بارشی  فعالی منطقه را تحت تأثیر قرار خواهد داد که در سطح استان بارش‌های قابل ملاحظه‌ای را به همراه دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به همراهی این سامانه با جریانات شمالی، از اواخر وقت پنجشنبه ضمن کاهش دما و وزش بادهای شدید شمالی در برخی از مناطق بارش‌ها به صورت برف و باران و در مناطق کوهستانی بارش برف، پدیده مه و احتمال کولاک پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برف و باران بهاری تا روز شنبه مهمان آسمان قزوین است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..