تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهبود زندگی ارمغان زیارت شهدا است

ساعت: 17:38 منتشر شده در مورخ: 1396/01/02 شناسه خبر: 1068947

شهروند ایجرودی با تاکید بر اینکه به برکت خون شهدا و وحدت آن ها بوده که در حال حاضر دشمنان درجه یک کشور ایران نمی توانند نگاهی چپ به کشور ما داشته باشند، گفت: زیارت شهدا دگرگونی اساسی در زندگی ما ایجاد می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مناطق عملیاتی کشور که زمانی شاهد بازی خون و عشق جوانان ایرانی بود، این روزها میعادگاه نسل چهارم انقلاب است تا بر مزار شهدای شلمچه و موزه های دفاع مقدس، زندگی به شرط عشق و غیرت را بیاموزند.

امسال هم به رسم هر ساله، جوانان شهرستان ایجرود سال جدید  خود را در کنار دلدادگانی آغاز کنند که رسم جانفشانی و فداکاری را به جا آورده اند و من امروز پای صحبت های جوانانی نشستم که هیچ خاطره ای از دوران 8 سال دفاع مقدس ندارند اما با تمام وجود خاطرات شهدا را در قلب و ذهن خود ثبت و ضبط می کنند و آن را توشه ای برای راه زندگی خود می دادنند.

حمید رضا ابراهیمی «نوجوان ایجرودی» از حال و هوای خود و احساسی که نسبت به این سفر دارد در گفت و گو با خبرنگار ایجرود خبر، اظهار داشت: من کلاس نهم را می خوانم و خوشحالم از اینکه سال جدید خود را با زیارت شهدا آغاز می کنم.

وی با بیان اینکه اولین بار است که به مناطق عملیاتی جنوب می رود، می گوید: امیدوارم بتوانم در سنگر دانش آموزی سرباز خوبی برای رهبرم باشم و راه شهدا را ادامه دهم.

عباس عزیزی یکی دیگر از زائران کربلای ایران است که برای دومین بار به این سفر معنوی می رود، او درباره احساش می گوید: از اینکه بار دیگر میهمان شهدا هستم خوشحالم.

وی تصریح کرد: از همه دوستان خودم دعوت می کنم حتما به این سفر بیایند.

مهدی حاجیلو با اشاره بر اینکه چهارمین بار است که به با کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام می شود، گفت: ما شهدا را گم کرده ایم و باید آن ها را پیدا کنیم.

وی با تاکید بر اینکه خواست شهدا از ما پشتیبانی از ولایت فقیه است، ادامه داد: از همه جوانانی که تا به حال این سفر را نرفته اند دعوت می کنم برای یکبار هم که شده این سفر معنوی را تجربه کنند.

مرتضی قاسمی یکی دیگر از شهروندان ایجرودی با بیان اینکه اولین بار است که به مناطق عملیاتی می رود، اذعان کرد: امیدوارم سفیر خوبی برای انتقال پیام شهدا به همشهریان خودم باشم.

زیارت شهدا تاثیر بسزایی در روحیه و زندگی ما دارد، افزود: از نزدیک باید با ایثار و از خود گذشتگی شهدا آشنا شد.

مصطفی صحبت لو که از دیگر زائران کربلای ایران است با بیان اینکه برای اولین بار است که به مناطق عملیاتی جنوب می رود، تاکید کرد: شهدا الگوی من در زندگی هستم.

وی با اشاره به اینکه راه شهدا ادامه دارد چرا که راه آن ها حق است، اضافه کرد: ما جوانان سعی می کنیم در تمامی عرصه برای کشور خود از جمله علمی، اقتصادی مفید باشیم.

مناف محرمی که یکی از یادگاران دوران  8 سال دفاع مقدس است از حساسش درباره زیارت دوباره هم رزمانش می گوید: اگر هر ساله به این سفر نروم زندگیم به آخر می رسد.

شهروند ایجرودی با اشاره به اینکه هماهنگونه که رزمندگان 8 سال دفاع مقدس تا آخرین نفس در سنگر پشتیبانی از ولایت فقیه ماندند و شربت شهادت نوشیدند، تصریح کرد: جوانان ما دست کمی از آن جوانان غیور ندارند و امروز من می بینم که این جوانان در همه عرصه ها سنگرداران خوبی برای پشتیبانی از ولایت و نظام اسلامی هستند.

نبی اله امیری یکی دیگر از زائران ایجرودی است که بعنوان راوی همراه این کاروان به مناطق عملیاتی می رود.

او با این حال که جنگ را ندیده است، می گوید: با توجه به عشقی که به شهدا دارم و در این سفر که دوازدهمین بار است که این راه را می روم و مطالعاتی که داشتم؛ امسال بعنوان راوی به این سفر معنوی می روم.

 وی با اشاره به اینکه همه ما اگر یکبار هم که شده این سفر را تجربه کنند دگرگونی اساسی در زندگی آن ها اتفاق می افتد، ادامه داد: به برکت همان شهدا و وحدت آن ها بوده که در حال حاضر دشمنان درجه یک ایران ما نمی توانند نگاهی چپ به کشور ما داشته باشند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهبود زندگی ارمغان زیارت شهدا است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..