تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایشگاه تمبرهای نوروزی در خانه‌ی حیدرزاده برگزار می‌شود/ تمبرهای 53 ساله را به نمایش گذاشتیم

ساعت: 15:56 منتشر شده در مورخ: 1396/01/02 شناسه خبر: 1069000

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی؛

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان‌شرقی گفت: تمبرهای نوروزی گردآوری شده در این نمایشگاه‌، نمایانگر نیم قرن قدمت تمبر در صنعت پستی ایران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، مرتضی آبداردر خصوص هدف برگزاری نمایشگاه تمبرهای نوروزی ابراز داشت: "تمبر" یکی از مهم ترین لوازم سیستم پستی کشورهاست که علاوه بر کاربرد آن در پرداخت هزینه‌های پستی، در مناسبت‌های مختلف نیز با طرح های ویژه جهت ثبت وقایع مهم، چاپ گردیده است، نکته قابل توجه این است که از نخستین انتشار تمبر در جهان بیش از ۱۷۰ سال می‌گذرد.

وی افزود: نمایشگاه حاضر شامل تمبرهای نوروزی منتشر شده کشورمان از سال 1343 تا  1396 است که به همت معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان جهت بازدید عموم و مسافران نوروزی بر پا شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی خاطرنشان ساخت: نمایشگاه تمبرهای نوروزی در خانه تاریخی "حیدرزاده" از ۲۹ اسفند لغایت ۱۳ فروردین، از ساعت ۹ الی ۱۹ میزبان همشهریان و مسافران نوروزی خواهد بود.

‌مرتضی آبدار خاطر نشان کرد، همزمان با برگزاری نمایشگاه تمبرهای نوروزی در خانه حیدرزاده، نمایشگاه آثار صنایع دستی "مینو جهانگیری" و "جلیل مثنی" تولید کننده آثار صنایع دستی تزیینی در استان و نمایشگاه دائمی صنایع دستی و سفال دایر است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایشگاه تمبرهای نوروزی در خانه‌ی حیدرزاده برگزار می‌شود/ تمبرهای 53 ساله را به نمایش گذاشتیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..